دستاورد دیگر برجام برای ورزش؛

تهران برای نخستین بار میزبان رقابت های بین المللی گلف شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۹:۰۴
کد خبر: ۵۴۶۰۵۲
تهران برای نخستین بار میزبان رقابت های بین المللی گلف شد
ییس فدراسیون گلف، گفت: فدراسیون گلف در نتیجه افزایش تعاملات بین المللی موفق به کسب میزبانی شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون گلف، گفت: کسب میزبانی رقابت های بین المللی در رشته گلف در ایران به دلیل ضعف و کمبودها در زیرساخت های این رشته ورزشی سخت است. فدراسیون گلف در نتیجه افزایش تعاملات بین المللی موفق به کسب این میزبانی شده است و این یکی از دستاوردها قابل توجه فدراسیون گلف در سال گذشته بوده است.

رییس فدراسیون گلف گفت: از 20 کشور اروپایی و آسیایی برای حضور در این رقابت بین المللی دعوت شد، اما فقط چهار کشور آسیایی دعوت فدراسیون گلف را برای حضور در تهران پذیرفتند.

سعیدی افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده رقابت های بین المللی بیشتری را میزبانی کنیم و کشورهای بیشتری برای رقابت گلف به ایران بیایند.

وی گفت:‌ میزبانی ایران برای رقابت های گلف آزاد بین المللی فرصتی خوبی است تا گلف بازان ایران و رقبای بین المللی رقابت کنند.

رییس فدراسیون گلف با بیان اینکه «این رقابت ها طبق قوانین بین المللی گلف از 15 تا 19 اردیبهشت ماه برگزار می شود»، گفت: در این رقابت ها نمایندگان گلف کشورهای لبنان، پاکستان، بنگلادش و افغانستان حضور دارند.

سعیدی افزود: ‌گلف پاکستان همچنین جزو برترین های گلف جهان است و این کشور نماینده ای نیز در هیات رئیسه فدراسیون گلف دارد.

وی گفت: تیم های نفت و گاز مسجد سلیمان، ملی حفاری و سورتمه اهواز و تیم ملی گلف ایران چهار نماینده کشورمان در رقابت های گلف آزاد هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز