چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی؛

اعضای تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای تست دادند

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۱:۱۹
کد خبر: ۵۴۶۱۹۹
اعضای تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای تست دادند
ورزشکاران اردونشین تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای با حضور در آکادمی ملی المپیک تست دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اردونشینان تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای که از روز گذشته اردوی شبانه روزی خود را جهت حضوری قدرتمند در بازیهای کشورهای اسلامی در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده اند صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی این مجموعه شرکت کردند.

نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای از روز 24 اسفندماه سال گذشته و با دعوت از 22 مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی در شهر سنندج آغاز شد و در ادامه ملی پوشان این تیم دور دوم اردوهای خود را طی روزهای ششم لغایت 12 فروردین ماه در شهر اراک برگزار کردند.

در ادامه و پس از پس از برگزاری مسابقات انتخابی و درون اردویی که منجر به خط خوردن 18 ورزشکار شد، سومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را با حضور شش ورزشکار از روز گذشته در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر علیرضا غلامی سرمربی این تیم آغاز کرده اند.

اعضای تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای را آقایان پژمان سکونتی و هیمن میرزایی از استان کردستان، بابک جعفری از کرمانشاه، علی جلیل لو از البرز، مصطفی مفید از استان مرکزی، محسن گلستانی زاده از خراسان رضوی و مرشد محمد رضا حسن پور از استان خراسان جنوبی تشکیل می دهند.

تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای 25 اردیبهشت ماه عازم باکو محل برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی می شود تا طی روزهای 27 و 28 اردیبهشت با حریفان خود به رقابت بپردازند.

نظر شما