به خاطر کمبود بازیکن با افت بدنی روبرو شدیم؛

عشوری: هواداران با پیراهن "مشکی" به ورزشگاه بیایند/ در تبریز به هیچ شخصی بی احترامی نمی‌شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۷:۱۲
کد خبر: ۵۴۶۳۵۵
عشوری: هواداران با پیراهن مشکی به ورزشگاه بیایند/ در تبریز به هیچ شخصی بی احترامی نمی‌شود
بازیکن تیم اول شهر تبریز گفت: استقلال بازیکنان با انگیزه ای دارد و می تواند کار را برای هر حریفی سخت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هافبک مصدوم تراکتورسازان در گفت و گو با خبرنگار برنا، به بیان نظراتش در مورد بازی حساس مقابل استقلال پرداخت.

سینا عشوری در خصوص بازی روز پنجشنبه گفت: استقلال نسبت به تیم ما جوان تر است و همین مساله ممکن است برگ برنده آن ها شود. برای تیم استقلال احترام زیادی قائلم. می دانم که آن ها بازیکنان با انگیزه ای دارند و می توانند کار را برای هر حریفی سخت کنند اما ما هم تیمی با تجربه داریم. باید در این بازی با تمام دقت و تمرکزمان حاضر شویم و اجازه کار را به بازیکنان حریف ندهیم.

هافبک تراکتورسازی ادامه داد: این بازی  به خاطر کسب سهمیه تبدیل به یک بازی مستقیم شده که همین موضوع حساسیت ها را بیشتر کرده است. از  مردم غیور و بافرهنگ تبریز می خواهم که به ورزشگاه بیایند و فقط تیم خودمان را تشویق کنند تا انشااله با حمایتشان به سه امتیاز بازی برسیم. خودم هم قصد دارم به ورزشگاه بروم و به احترام مردم آذربایجان پیراهن مشکی می پوشم. از هواداران هم می خواهم که با پیراهن مشکی به ورزشگاه بیایند تا یاد هموطنان از دست رفته مان زنده نگاه داشته شود.

عشوری در خصوص افت محسوسی که تراکتورسازی از ابتدای نیم فصل دوم دچارش شده گفت: ما در فصل نقل و انتقالات دچار مشکل شدیم و نتوانستیم بازیکنی را به تیم اضافه کنیم که همین مساله روی روند کار تیم تاثیر گذاشت. به نظرم به خاطر کمبود بازیکن تیم ما در کوران مسابقات با افت بدنی روبرو شد و نتوانست امتیازات را آنطور که باید جمع آوری کند.

هافبک قرمزهای تبریز در پایان گفت: من در این چندسالی که در تبریز هستم از مردم این شهر به جز احترام و حمایت چیزی ندیدم. متاسفانه موج منفی علیه فوتبالدوستان تبریزی به راه افتاده و یک سری مسائل کذب و ناروا را به آن ها نسبت می دهند. آن ها همواره حامی تیمشان بوده اند و اگر هم کری خوانی بوده بین هوادران بوده است. در تبریز به هیچ شخصی بی احترامی نمی شود. امیدوارم روز پنجشنبه باز هم با حمایت پرشورها به پیروزی برسیم و با نزدیک شدن به سهمیه لیگ قهرمانان، هدیه کوچکی به مردم آذربایجان بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز