بیانیه باشگاه تراکتورسازی در آستانه دیدار با استقلال

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۲:۱۶
کد خبر: ۵۴۶۴۷۶
بیانیه باشگاه تراکتورسازی در آستانه دیدار با استقلال
باشگاه تراکتورسازی تبریز در آستانه دیدار مقابل استقلال با صدور بیانیه‌ای هوادارانش را به حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) دعوت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته 28 رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:45 روز پنجشنبه (31 فروردین) با دیدار تراکتورسازی تبریز و استقلال پیگیری می‌شود. باشگاه تبریزی در آستانه این بازی با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی‌اش، هواداران خود را به حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

سرخپوشان از ساعت 17:45 در ورزشگاه یادگار امام (ره) در حالی به مصاف این تیم می‌روند که رقابت برای نایب قهرمانی میان این تیم‌ها بالا رفته است و به‌نوعی تیم پیروز این دیدار شانس بالایی برای کسب نایب‌ قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت. تراکتورسازان همواره به داشتن این هواداران بر خود می‌بالند و خداوند را شاکریم که یار دوازدهم ما روی سکوها همیشه و هر جا پشت تیم خود بوده و هیچ‌گاه دست از تشویق تیم محبوب‌شان برنداشته است.

در ادامه این بیانیه، باشگاه تراکتورسازی به تمجید از هوادارانش پرداخته و یادآور شده است:

اگر روزی قهرمان جام حذفی شدیم یا در آسیا خوش درخشیدیم، همه و همه در کنار موهبت خداوندی، با حمایت هواداران ممکن بود و نماینده فوتبال شمال غرب کشور با داشتن پرشورترین هواداران فوتبال آسیا خوش درخشیده است. هوادارانی که همواره سختی‌های فراوانی را به جان خریده‌اند و در سرمای تبریز با مشقت‌های فراوان مسیر استادیوم را پیموده‌اند تا تراکتورسازی در نبرد با رقبا تنها نماند و همواره شعار «یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراکتور بایراقی» را سر دادند و اجازه ندادند لحظه‌ای پرچم تراکتورسازی بر زمین بماند. این هواداران هیچ‌گاه دست از عشق و علاقه خود برنداشته و با حمایت‌های آگاهانه خود مقدمات موفقیت‌های این تیم را فراهم ساختند و باشگاه تراکتورسازی به داشتن‌این هواداران  بر خود می‌بالد و افتخار می‌کند.

    باشگاه تبریزی، دیدار مقابل استقلال را یک دیدار حماسی دانسته و در بیانیه خود تصریح کرده است:

حال نبردی حساس پیش روی است؛ 3 «یا علی» تا رسیدن به خواسته‌های‌مان در لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده است. همان‌طور که پیش از این بارها با حضور شما هواداران حماسه‌هایی بی‌نظیر آفریدیم این بار می‌خواهیم حماسه‌ای نو بیافرینیم و حریف را دست‌خالی از تبریز روانه سازیم. تراکتورسازی در سختی‌های خود پناهگاهی جز خداوند متعال و هواداران پرشورش نداشته است و این یک شعار نبوده و همواره باور قلبی ماست، چراکه اگر تراکتورسازی تا این لحظه زنده است با نفس‌های گرم هواداران است و حضور پرشور هواداران تراکتورسازی که تداعی‌کننده طوفان سرخ فوتبال آذربایجان است، تضمین‌کننده موفقیت سرخپوشان در دیدار فردا خواهد بود. تراکتورسازی که هوادارانش نه‌تنها در ایران بلکه در قاره پهناور آسیا نیز شناخته‌ شده هستند. اگر نامی در بین تیم‌های آسیایی دارد یاری همین هواداران بی‌ثمر نبوده است. سختی‌ها هیچ‌گاه نتوانسته عشق به تراکتور را از دل‌ها دور کند و روز پنج‌شنبه (31 فروردین) می‌خواهیم بار دیگر با یک «یا علی» گام به جلو بگذاریم و برای رسیدن به این هدف از هواداران پرشور، وفادار و آگاه تراکتورسازی می‌خواهیم با حضور حماسی خود در ورزشگاه، ضمن پرهیز از شعار علیه تیم میهمان، در طول 90 دقیقه به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند تا با تشویق‌های خاص خود بار دیگر فرهنگ ناب مردمان آذربایجان را به نمایش بگذاریم و با یاری خداوند یک گام دیگر به‌سوی هدف فعلی خود برداریم.

باشگاه تراکتورسازی در خاتمه این بیانیه، بار دیگر به حمایت از این تیم تأکید کرده و آورده است:

اکنون‌که چشم فوتبال ایران به ما دوخته‌شده است، با همدلی و اتحاد و پرهیز از هرگونه توهین به حریف و تیم داوری پنجشنبه (31 فروردین) تا آخرین‌نفس به دفاع از نام تراکتورسازی می‌پردازیم تا تأثیر این حمایت را در ساق پای سرخپوشان ببینیم و به یاری خداوند به هدف خود نزدیک‌تر شویم.

نظر شما