پس از کسب سه مدال در قهرمانی وزنه برداری آسیا؛

موسوی: خوشحالم اما راضی نیستم

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۸:۴۶
کد خبر: ۵۵۰۶۰۸
ملی پوش دسته ٩٤ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: از نتیجه ای که گرفتم خوشحالم اما از عملکردم رضایت ندارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید ایوب موسوی وزنه بردار دسته ٩٤ کیلوگرم کشورمان که سه مدال در قهرمانی آسیا کسب کرده است درخصوص عملکردش  اظهار کرد: خدا را شکر که توانستم به مدال برسم و دست خالی به ایران بازنمی گردم. واقعاً دعای خیر مردم را احساس می کردم و انرژی زیادی داشتم اما باید بگویم که از این نتیجه خوشحال بودم اما از عملکردم راضی نیستم. تمام فکر و ذکرم مدال طلا بود و می خواستم با قهرمانی کار را تمام کنم که متاسفانه نشد.

وی ادامه داد: تا یک قدمی مدال طلا هم رفتم اما نتوانستم موفق باشم. اگر وزنه ١٧١ کیلوگرمی را در حرکت یکضرب می زدم، شرایط خیلی فرق می کرد. در حرکت دو ضرب هم می توانستم کار را تمام کنم. وزنه 2015 کیلویی را بالای سر می بردم، مدال طلا برای من بود اما بعد از ٢٠٦ کیلو باز خودم روی تخته رفتم و فاصله زمانی زیادی نبود که تنفسی داشته باشم. اگر یک حرکت دیگر بود و من نفس می گرفتم قطعاً وزنه را می زدم.

ملی پوش دسته ٩٤ کیلوگرم با بیان این مطلب که برای مدال جهانی تلاش می کند، خاطرنشان کرد: تمام تمریناتم برای مسابقات جهانی است. با تمام توان در این مسابقات شرکت می کنم و اگر اوضاع و شرایط به طور کامل خوب باشد در این رقابت های مهم مدال آوری خواهم کرد.

نظر شما