تهدیدی از جنس قرمز؛

هواداران پرسپولیسی ها را تشویق نمی کنند!

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۸:۱۰
کد خبر: ۵۵۰۶۱۱
هواداران پرسپولیسی ها را تشویق نمی کنند!
طبق تصمیم کانون هواداران باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی در اعتراض به تصمیم اخیر بازیکنان، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس تشویق نخواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ شانزدهم توانستند با مجموع 65 امتیاز در جایگاه نخست جدول لیگ برتر قرار گیرند. آنها توانستند در هفته 28 رقابت‌های لیگ برتر جشن قهرمانی زود هنگام خود را جشن بگیرند.

بعد از فتح جام قهرمانی بازیکنان پرسپولیس در تمرینات شرکت نکردند و خواهان طلب‌های خود از باشگاه پرسپولیس شدند. هرچند علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه سرخپوشان اعلام کرد حدود 70 درصد از پرداختی سرخپوشان پرداخت شد اما آنها تن به تمرین ندادند و به اعتصاب خود ادامه دادند.

باشگاه پرسپولیس هم برای اثبات ادعای خود مبنی بر اینکه سرخپوشان بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر دریافتی داشتند تصمیم گرفته پرداختی به بازیکنان خود در این فصل را روی سایت خود منتشر کند تا در نهایت هواداران در این خصوص قضاوت کنند.

طبق تصمیم کانون هواداران پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی در اعتراض به تصمیم اخیر بازیکنان، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس تشویق نخواهند شد تا به نوعی با اعتصاب آنها مقابله صورت بگیرد. سرخپوشان امروز بدون تمرین در هفته 29 رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز