مسابقات بین المللی تنیس جوانان-اصفهان؛

صدف صادق وزیری قهرمان شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۵۰۶۲۸
صدف صادق وزیری قهرمان شد
صدف صادق وزیری با کسب سومین عنوان قهرمانی، به کار خود در مسابقات بین المللی تنیس جوانان پایان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت های بین المللی تنیس جوانان، صدف صادق وزیری با رسیدن به مرحله نهایی در فینال به مصاف حریفی از ازبکستان رفت.

در آخرین روز بخش انفرادی و دو نفره دختران، صدف صادق وزیری و یولیا کیم از ازبکستان به مصاف یکدیگر رفتند که با انصراف تنیسور حریف این دیدار به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

در بخش دختران 21 تنیسور از کشورهای ایران، ترکیه، ازبکستان، روسیه، اکراین و آمریکا حضور داشتند که از بین آنها صدف صادق وزیری با قرار گرفتن در جایگاه نخست به سومین قهرمانی خود در این رقابت های دست پیدا کرد. نماینده ازبکستان در جایگاه دوم ایستاد و تنیسورهایی از ترکیه و آمریکا در جایگاه سوم ایستادند.در بخش دو نفره نیز صدف صادق وزیری به همراه هم تیمی خود از ترکیه در فینال به مصاف زوج ازبکستان و روسیه رفتند و با شکست (1-6 و 2-6 ) صاحب عنوان نائب قهرمانی شدند.

این رقابت ها در بخش پسران نیز برگزار و در پایان و در بخش انفرادی نمایندگان فیلیپپین و ترکیه با برتری مقابل حریف خود به فینال رسیدند و در بخش دو نفره تیم ایران متشکل از سینا مقیمی و امیر محمد ادب جو با پیروزی (5-7 و 2-6 ) مقابل تیم کیا کهنمویی از ایران و نماینده ترکیه به فینال راه یافتند و در دیدار دیدار این مرحله نمایندگان ترکیه با شکست تنیسورهای مالزی و فیلیپین حریف نمایندگان کشورمان شدند.

در جدول اصلی پسران 48 تنیسور از کشورهای ایران، تاجیکستان، انگلیس، ترکیه، مالزی، عمان و هنگ کنگ حضور دارند.از بین تنیسورهای حاضر در این مسابقات، امیر محمد ادب جو و صدف صادق وزیری از ایران به عنوان بخت نخست قهرمانی محسوب می شوند.این مسابقات به مدت یک هفته در دو بخش دختران و پسران به میزبانی مجموعه ورزشی 22 بهمن اصفهان برگزار می شود.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان سفید کشورمان است و حسن لاچینانی داور نشان سفید، سام صدری، احسان رحیمی، لعیا خیامباشی، صبرا سلیمانی پورو رویا همایونی امر قضاوت را بر عهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز