امید خانواده آشتیانی به جدا شدن دستگاه‌های پزشکی

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۵۰۹۰۸
امید خانواده آشتیانی به جدا شدن دستگاه‌های پزشکی
فرزند پیشکسوت با سابقه تیم پرسپولیس و فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد، با توجه به اعلام پزشکان، پدرش امروز شنبه از دستگاه‌های پزشکی جدا شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اردلان آشتیانی فرزند ابراهیم آشتیانی پیرامون آخریم وضعیت پدرش گفت: شرایط عمومی پدرم نسبت به قبل بهتر شده است و پزشکان اعلام کردند چنانکه ترشح آب در ریه مشکل‌ساز نشود، امروز دستگاهی که برای جمع‌آوری ریه به وی متصل است، جدا خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت پزشکی پدرش ادامه داد: این مشکلات درپی اقدام برای آنژیوگرافی پیش آمد و فکر می‌کنم پس از پشت سر گذاشتن این مرحله، باید برای رفع مشکل اصلی نسبت به آنژیو اقدام کنیم.

آشتیانی تصریح کرد: همچنین امیدوارم پدرم در این شرایط تنها نماند. به هر حال چهره‌هایی مثل ایشان در فوتبال خودمان زیاد نیستند.البته مسوولان لطف زیادی داشتند و امیدواریم پیگیری‌هایشان ادامه پیدا کند. مسوولان باشگاه و شخص آقای طاهری که دیروز جمعه برای عیادت آمدند و الان هم آقای کیومرث هاشمی در راه هستند.

وی افزود: آقای علی کریمی هم صبح امروز شنبه از پدرم عیادت کرد. البته فکر می‌کنم پدر ممنوع‌الملاقات شوند چون پزشکان گفته‌اند که اگر از دستگاه جدا شود، باید در محیط استریل باشند تا خدای ناکرده مشکلات تنفسی به وجود نیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز