پدیده۱-۰استقلال، پایان نیمه اول؛

رحمتی استقلال را از سهمیه دور کرد، تراکتور در نقش جهان اسیر شد!

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۸:۳۰
کد خبر: ۵۵۱۰۱۸
رحمتی استقلال را از سهمیه دور کرد، تراکتور در نقش جهان اسیر شد!
استقلال تهران در بازی مهمی که می بایست هر سه امتیاز مسابقه را به دست بیاورد، با اشتباه مهدی رحمتی، نیمه اول را بازنده به رختکن رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آبی های تهران که بازی مقابل پدیده را در کنترل خودشان داشتند در دقیقه 34 روی اشتباه مهدی رحمتی در پاس دادن دروازه را باز شده دیدند تا امیدهایشان برای دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد کمرنگ شود.

رحمتی در این لحظه و درحالی که اصلا تحت فشار نبود و به راحتی می توانست توپ را از محوطه جریمه دور کند آن را اشتباها به معین عباسیان زد و توپ در برخورد با او وارد دروازه استقلال شد تا مهاجم پدیده با خوش شانسی گلزن این بازی در نیمه اول باشد.

کریم احمدی(37) و رضاناصحی(41) بازیکنان تیم پدیده، در نیمه اول این مسابقه از داور کارت زرد گرفتند.

در دیگر دیدار حساس این هفته، سپاهان اصفهان میزبان تراکتورسازی تبریز است که مسابقه در نیمه اول با نتیجه 1بر0 به سود زردها به پایان رسید.

سپاهان در نیمه اول این بازی به خوبی تراکتور را در زمین خودش کنترل کرد و حملات زیادی را روی دروازه این تیم ترتیب داد اما تلاش های بازیکنان این تیم ثمری نداشت تا اینکه مهرداد محمدی در دقیقه 40 موفق شد توپ را از بین پاهای آقایی رد کند و وارد محوطه جریمه تراکتورسازی شود و با یک ضربه غیرقابل مهار دروازه اخباری را باز کند.

تراکتورسازی هم تنها یک بار موفق شد به دروازه  سپاهان نزدیک شود. در این لحظه مهدی شریفی که موقعیت خوبی برای زدن گل داشت، توپ را به پاهای الیویرا کوبید.

مسعودحسن زاده، مهاجم سپاهان در دقیقه13 مصدوم شد و جای خود را به جلال الدین علی محمدی داد.

نظر شما