در پیامی؛

محمدیان روز معلم را تبریک گفت

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۳:۰۹
کد خبر: ۵۵۲۳۳۰
محمدیان روز معلم را تبریک گفت
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

متن پیام فریبا محمدیان به شرح ذیل است: 

12 اردیبهشت مصادف با شهادت جانگداز اسوه عرفان، ادب و ایثار حضرت آیت الله مطهری، یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ، در عرصه تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند.  تعلیم و تعلم، از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.  انسان ها با پذیرش این مسئولیت، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس معلم ثبت کردند. معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند، سیاهی جهل را از دل‌ها  می‌زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می‌سازد. دغدغه معلم، همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی  بچرخد و شناخت خدا و مکتب و دین، همت اساسی آدمی باشد.

اینجانب ضمن  گرامیداشت خاطره شهید مطهری، این روز بزرگ را به تمام آموزگاران به ویژه استادان و مدرسان ورزش ایران تبریک عرض نموده، سعادت و سلامت آن عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسألت می نمایم.

نظر شما