عباسپور: هدف اصلی من کسب نتیجه خوب در پاراآسیایی جاکارتا است

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۴:۴۰
کد خبر: ۵۵۴۰۷۰
عباسپور: هدف اصلی من کسب نتیجه خوب در پاراآسیایی جاکارتا است
ملی پوش تیراندازی با کمان ایران پس از تجربه بازی های پارالمپیک ریو تمرینات فشرده ای را برای حضور موفق در جام جهانی برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سمیه عباسپور، ملی‌پوش تیراندازی با کمان ایران، که به عنوان نخستین بانوی کماندار ماده کامپوند ایران در بازی های پارالمپیک ریو شرکت کرد، در این باره به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بعد از بازی های پارالمپیک ریو فقط دو ماه استراحت کردم و بعد از آن تمرینات بدنسازی و تیراندازی با کمان را آغاز کرده و در رقابت های افراد بدون معلولیت شرکت کرده و صاحب مدال شدم.

وی افزود: با آغاز اردوهای آمادگی تلاشمان را دو چندان می کنیم تا بهترین عملکرد را در مسابقات پیش رو داشته باشیم. ما رقابت های جام جهانی را در پیش داریم که خردادماه در جمهوری چک برگزار می شود. هدف اصلی ما بازی های پاراآسیایی جاکارتا است، اما پیش از آن مسابقات مهم جهانی چین را در پیش داریم.

ملی پوش تیراندازی با کمان که برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو نیز برنامه ریزی کرده است، در این خصوص اظهار داشت: برای حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ باید سهمیه کسب کنیم، اما هنوز مسابقات کسب سهمیه مشخص نشده است. برای حضور در این مسابقات نیز تلاش می کنم.

وی با اشاره به برنامه تمرینی فشرده خود گفت: تمرینات بدنسازی ام را به صورت فشرده آغاز کرده ام و درحال حاضر رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده ام و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنم.

تیراندازی با کمان ورزش ذهن است و فقط تکیه بر تکنیک نیست و باید روی تمرکز و ذهن هم کار کنیم و با تمرینات، شرایط بهتر می شود، ولی رقابت سخت تر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز