طاهری:

دوومیدانی کاران برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی شرایط خوبی دارند

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۹:۰۱
کد خبر: ۵۵۴۰۹۱
دوومیدانی کاران برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی شرایط خوبی دارند
سرمربی تیم ملی دوومیدانی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی گفت: اطلاعی از رقبایمان در این مسابقات نداریم اما ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ماشاالله طاهری، سرمربی تیم ملی دو و میدانی، در آستانه اردوی تیم ملی دو و میدانی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی در باکو آذربایجان به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوهای تیم ملی دو و میدانی به صورت نیمه متمرکز برگزار می شود و بازیکنان از سه ماه گذشته تمریناتشان را انجام می دهند. اردوی پایانی که متصل به اعزام هست نیز برای هماهنگی بازیکنان انجام می شود.برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می کنیم و اطلاعی از رقبایمان نداریم، اما شاگردانم وضعیت خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی دوومیدانی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت: تیم ملی با ترکیب جاوید احسانی شکیب، علی محمدیاری، مهدی مرادی، جواد دلاکه و علیرضا قلعه ناصری به همراه هشت ورزشکار نابینا و کم بینا در این مسابقات شرکت می کند و در دو کلاس پرتابی F۵۶ و F۵۷ به رقابت می پردازند. اردوی پایانی تیم ملی از روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی آغاز و تا ۲۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

طاهری درباره هدف از اعزام تیم ملی به بازی های کشورهای اسلامی گفت: برای ارائه عملکرد خوب در بازی های کشورهای اسلامی شرکت می کنیم و فکر می کنیم رقابت راحتی به نظر نمی رسد.

در میان ورزشکاران اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی جاوید احسانی شکیب مدال برنز و علیرضا قلعه ناصری مدال نقره بازیهای پارالمپیک ریو را در کارنامه رقابت های ورزشی خود دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز