مهرداد جمشیدی در گفتگو با برنا:

امکانات مورد نیاز به شکل رایگان در اختیار شرکت کنندگان می‌گیرد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۶:۱۹
کد خبر: ۵۵۴۴۳۸
امکانات مورد نیاز به شکل رایگان در اختیار شرکت کنندگان می‌گیرد
سرپرست نخستین مسابقات بین المللی گرامیداشت قهرمان فقید گلف مرحوم شهباز حسین پورگفت: در مسابقات بین‌المللی گلف باید تیم‌های شرکت کننده مبلغی به عنوان ورودی پرداخت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد جمشیدی، سرپرست نخستین مسابقات بین المللی گرامیداشت قهرمان فقید گلف مرحوم شهباز حسین پور (کاپ صلح و دوستی) در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: در این دوره از مسابقات تیم‌های لبنان، ایران، بنگلادش، پاکستان و افغانستان شرکت کرده‌اند و تمامی تیم‌ها روز گذشته وارد ایران شدند.

وی ادامه داد: این مسابقات از فردا آغاز می‌شود و هر تیم با سه بازیکن، یک مربی و یک سرپرست به ایران می آید و در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران به مدت سه روز در سه راند با یکدیگر به رقابت می پردازند و هر روز از این رقابت ها به برگزاری یک راند اختصاص دارد. در پایان این مسابقات به نفرات و تیم های برتر مدال و کاپ اهدا خواهیم کرد.

جمشیدی با بیان اینکه امکانات مورد نیاز به شکل رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت، افزود: در مسابقات بین‌المللی گلف باید تیم‌های شرکت کننده مبلغی به عنوان ورودی پرداخت کنند اما این دوره از مسابقات با میزبانی ایران به شکل رایگان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تیم‌ها تمرینات خود را در کمپ انقلاب برگزار کردند، اضافه کرد: تمامی تیم‌ها با استفاده از کمپ انقلاب از زمین موجود ابراز رضایت کردند. رضایت شرکت کنندگان حاضر در این مسابقات باعث می‌شود تا ایران بتواند در سایر مسابقات بین‌المللی گلف میزبان شایسته‌ای باشد.

سرپرست مسابقات بین‌المللی گرامیداشت قهرمان فقید گلف مرحوم شهباز حسین پور گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان، رییس فدراسیون گلف و کمیته المپیک باعث شد تا ایران میزبان شایسته‌ای برای این دوره از رقابت‌ها باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز