در سال جاری؛

نخستین نشست هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۶:۵۱
کد خبر: ۵۵۵۶۱۲
نخستین نشست هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون برگزار شد
اولین نشست هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال جاری به ریاست پوریا و حضور اعضای هیات رییسه امروز هجدهم اردیبهشت ماه در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این نشست نخست پوریا ضمن تقدیر و تشکر از اعضا برای حضور در این جلسه اظهار داشت: بسیار خرسندم که توانستیم تقویم این فدراسیون در سال گذشته را به صورت کامل اجراء نماییم. تمامی برنامه ها در قسمت مسابقات، اعزام های برون مرزی، برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری، جشنواره ها و رنکینگ ها به صورت کامل برگزار گردید.

رییس فدراسیون بدمینتون فعالیت هیات های بدمینتون استان های کشور را بسیار مطلوب دانست و خاطرنشان ساخت که تمامی هیات ها تمامی تلاش خود را برای اجرای برنامه های خود انجام دادند.

وی گفت: نگاه فدراسیون بدمینتون به بازی های آسیایی اندونزی است و با برنامه ریزی تلاش خواهیم کرد که در این رقابت ها حضور قدرتمندی داشته باشیم.

پوریا افزود: در سال جاری این فدراسیون 3 رویداد مهم پیش رو خواهد داشت که اولین آن مسابقات بین المللی جوانان زیر 19 سال است که در استان سمنان و در آبان ماه با حضور کشورهای خارجی برگزار خواهد شد و دومین آن بیست و هفتمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر است که در بهمن ماه با حضور بدمینتون بازان کشورهای مختلف جهان برگزار می شود و برنامه ریزی جهت بازی های آسیایی اندونزی است.

وی در پایان از سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مورد نگاه به فدراسیون ها و برنامه آنان تشکر و قدردانی کرد.

سپس اعضا هیات رئیسه نقطه نظرات خود را بیان نموده و این نشست با تصویب موارد مطرح شده به کار خود پایان داد.

اعضا هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون متشکل از مسعود کمالوند، مرتضی مداحی، ابوالفضل مهاجر بختیاری، محمد فرجی، فریبا مددی، اسماعیل مهدوی نیا، سیدعلی شهابی، سیدبهادر زکی زاده رسول اکبری، نوروزعلی موذن، مهدی ملک نیا بازرس فدراسیون و داریوش فروغی کارشناس خبره فدراسیون می باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز