تیم ملی والیبال در لهستان به آمادگی صددرصد می‌رسد

غلامی: تمام خواسته‌های کولاکوویچ را در تمرینات اجرا کردیم

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۱:۰۶
کد خبر: ۵۵۹۶۸۳
غلامی: تمام خواسته‌های کولاکوویچ را در تمرینات اجرا کردیم
سرعتی‌زن والیبال ایران گفت: تمامی خواسته‌های ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی را در تمرینات اجرا کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود غلامی پس از پایان تمرینات ملی‌پوشان والیبال در کشور اسلوونی اظهار داشت: خدا را شکر تاکنون همه چیز خوب بوده و چهار مسابقه دوستانه خیلی خوب هم انجام دادیم. دو بازی با مونته‌نگرو برگزار کردیم که البته بدن‌های‌مان هنوز در بدنسازی و کار با وزنه بود و آمادگی جسمانی خیلی ایده‌آلی نداشتیم. ولی توانستیم دو پیروزی در 10 ست در آن‌جا به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه اسلوونی تیم خیلی خوبی دارد و نایب قهرمان اروپا هم است، گفت: بازی‌های خوبی با ملی‌پوشان این کشور برگزار کردیم. هم کولاکوویچ شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان پیدا کرد و هم بازیکنان شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کردند.

ملی‌پوش والیبال ایران با تاکید بر اینکه خیلی به شرایط آمادگی ایده‌آل نزدیک شدیم و انشالله در لهستان به صورت صد در صد آماده خواهیم شد، گفت: شرایط اردوی برون مرزی عالی است. طبق صحبت‌های بازیکنان، شرایط امسال نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر شده است. انشالله رفته رفته با آماده‌تر شدن بچه‌ها شرایط از این هم بهتر خواهد شد.

غلامی درباره نحوه تمرینات تیم ملی والیبال گفت: فقط خواسته‌های کولاکوویج را در تمرینات انجام می‌دهیم و خدا را شکر تا حدود زیادی توانستم نظر ایشان را جلب کنیم. باعث افتخار است که نظر چنین مربی بزرگی را جلب کنیم. انشالله از این به بعد هم تمام تلاشم را می‌کنم تا این روند ادامه داشته باشد و جزو نفرات اصلی تیم قرار بگیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز