مجید شایسته در گفتگو با برنا:

در دولت تدبیر و امید انسجام بهتری در حوزه ورزش ایجاد شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۹۷۷۵
در دولت تدبیر و امید انسجام بهتری در حوزه ورزش ایجاد شد
رییس فدراسیون تنیس کشور گفت: فدراسیون‌ها از طریق این ارزیابی‌ها به نقاط ضعف و قوت خود پی می‌برند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس درباره عملکرد دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش در 4 سال اخیر به خبرنگار برنا گفت: انسجام بهتری نسبت به سال‌های گذشته در حوزه ورزش ایجاد شده و ورزش‌ های قهرمانی و همگانی توانستند به مباحث مالی و بودجه مورد نیاز دست پیدا کنند.

وی افزود: نظارت ورزش و جوانان بر عملکرد فدراسیون‌ها و توسعه ورزش کمک‌های بسیاری به آنها می‌کند. فدراسیون‌ها با نظارت دقیق وزیر ورزش و جوانان می‌توانند با هدف مشخص تری برنامه‌های خود را در رشته ورزشی مورد نظر پیگیری کنند.

شایسته با تاکید بر اینکه بودجه فدراسیون‌ها با ترتیب مناسبی برنامه ریزی شده است، بیان کرد: فدراسیون‌ها با بودجه‌هایی که به موقع از سوی وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد توانستند اردوهای تدارکاتی منظمی ایجاد کنند و در رقابت‌های مختلف برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

وی یادآور شد: هیات‌های ورزش در استان‌ها به عنوان پایه‌های ورزش کشورمان با حمایت به موقع وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید توانستند نسبت به گذشته فعال‌تر باشند و این امر باعث شد استعدادهای جدید به ورزش کشور معرفی شود.

شایسته با بیان اینکه حمایت‌های به موقع وزارت ورزش و جوانان در توسعه ورزش‌های همگانی همانند تنیس بسیار موثر بود، تصریح کرد: همکاری وزارت ورزش آموزش و پرورش با فدراسیون سبب شد تا دانش آموزان دوره دبستان هم بتوانند با رشته ورزشی تنیس آشنا شوند.

وی درباره ارزیابی فدراسیون‌ها توسط وزیر ورزش و جوانان، بیان کرد: ارزیابی فدراسیون‌ها کمک‌ بسیاری می‌کند زیرا فدراسیون‌ها از طریق این ارزیابی‌ها به نقاط ضعف و قوت خود پی می‌برند.

رییس فدراسیون تنیس در پایان گفت: از آخرین جلسه‌ای که توسط وزیر ورزش و جوانان برای ارزیابی فدراسیون‌ها گذشته است تاکنون در فدراسیون‌ تنیس جلسات مکرری انجام داده‌‍ ایم تا نقاط ضعف خود را از بین ببریم و در ارزیابی فدراسیون‌ها عملکرد مناسبی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز