برای شرکت در اجلاس کمیته بین المللی پارالمپیک؛

ساوه شمشکی هفته آینده عازم اسلوونی می شود

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۸:۱۴
کد خبر: ۵۵۹۹۰۸
عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان، برای شرکت در اجلاس سالیانه کمیته بین المللی پارالمپیک روز شنبه به کشور اسلوونی می رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ساوه شمشکی با اعلام این خبر گفت: در این اجلاس که طی روزهای ۳۱ اردیبهشت ماه تا دوم خردادماه در اسلوونی برگزار می شود، قصد داریم در خصوص میزبانی کشورمان در مسابقات اسنوبورد قهرمانی آسیا صحبت کنیم.

وی افزود: برای نخستین بار در این اجلاس شرکت می کنیم و قصد داریم درباره قوانین و مقررات میزبانی مسابقات آسیایی گفتگو کنیم که آیا این مسابقات می تواند امتیاز کسب سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی را داشته باشد.

رئیس انجمن پارا اسکی ایران با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک زمستانی خاطرنشان کرد: تا سی ام بهمن ماه می توانیم سهمیه بازیهای پارالمپیک زمستانی را کسب کنیم و حضور در این اجلاس برای آشنایی با نحوه میزبانی و کسب سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی حائز اهمیت است.

ساوه شمشکی یادآور شد: در این اجلاس همچنین قصد داریم درباره برگزاری مسابقات نابینایان و قوانین و مقرارت برگزاری مسابقات را مطرح کنیم.

نظر شما