مسابقات جهانی تیراندازی با کمان؛

نتایج مرحله مقدماتی مشخص شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۵۹۹۶۱
نتایج مرحله مقدماتی مشخص شد
نخستین روز از مسابقات جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین امروز در مرحله مقدماتی پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ریکرو تیمی مردان، ایران با ترکیب صادق اشرفی، امین پیرعلی و متین سبزی رقابت کرد که با 1906 امتیاز در جایگاه هجدهم قرار گرفت و از صعود به مرحله حذفی بازماند.در کامپوند بانوان ایران با ترکیب پریسا براتچی، فرشته قربانی و عالمه سادات هاشم‌پور با 2025 امتیاز دوازدهم شد. ملی‌پوشان کشورمان در نخستین دیدار باید به مصاف آمریکا بروند.

در بخش انفرادی ریکرو مردان، صادقی اشرفی در رده 56 ایستاد. وی در مرحله حذفی حریفی از قزاقستان را پیش رو دارد. امین پیرعلی در رده 69 قرار گرفت و در نخستین مسابقه باید به مصاف کمانداری از کانادا برود.متین سبزی در رده 76 قرار گرفت. وی در مرحله اول حذفی حریفی از قزاقستان را پیش رو دارد.

در بخش انفرادی کامپوند زنان، پریسا براتچی در مرحله مقدماتی بیست و یکم شد. وی در مرحله اول مسابقات حذفی استراحت دارد و در دور دوم مقابل نماینده فرانسه به میدان می‌رود. فرشته قربانی نیز با قرار گرفتن در رده سی و ششم مقدماتی، با صعود در مرحله حذفی در نخستین دیدار حریفی از اندونزی را پیش رو دارد.عالمه سادات هاشم‌پور نیز در نخستین مسابقه حذفی به مصاف نماینده تایلند می‌رود. وی در مرحله مقدماتی پنجاه و چهارم شده بود.

نظر شما