سال جاری موفقیت های چشمگیری در بخش آموزش و زیر ساختی داشتیم؛

فرجی: درصدد راه اندازی پایگاه قهرمانی کاراته در این استان هستیم

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۶۰۰۱۹
فرجی: درصدد راه اندازی پایگاه قهرمانی کاراته در این استان هستیم
رئیس فدراسیون کاراته بابیان اینکه همدان از استان های مستعد در رشته کاراته است، گفت: درصدد راه اندازی پایگاه قهرمانی کاراته در این استان هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد صادق فرجی ظهر چهارشنبه در مجمع هیئت کاراته استان همدان گفت: با توجه به اینکه استان همدان یکی از استان های مستعد در رشته کاراته است درصددیم پایگاه قهرمانی را در این استان راه اندازی کنیم.

فرجی با اشاره به کسب مدال های رنگارنگ بازی های آسیایی و درخشش کاراته کاها در این رشته ورزشی افزود: ورود کاراته به المپیک پنجره های زیادی را به سوی ورزشکاران گشود و خواسته‌های جامعه ورزش و ورزشکاران نیز تغییر کرد.

وی ادامه داد: باید امکانات و زیر ساخت های ورزشی در اختیار کاراته کاران قرار گیرد کمااینکه خوشبختانه در سال جاری موفقیت های چشمگیری در بخش آموزش و زیر ساختی صورت گرفته است.

فرجی بابیان اینکه افق فدراسیون باید مشخص شود، اظهار داشت: در تمام قسمت ها بازنگری آیین نامه ها استارت خورده و تدوین منشور اخلاقی در دست کار است که ترویج سجایای اخلاقی را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: در قسمت نرم افزاری بانک اطلاعات فدراسیون در حال تکمیل و بازنگری است و خوشبختانه سامانه جامعی در اختیار فدراسیون قرار گرفته است و نتیجه این عملکرد بر روی سایت کاملا مشهود است و این سایت روزانه نزدیک به ۵۰۰۰ بازدید کننده دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز