"آروین معظمی گودرزی" در گفت وگوی اختصاصی با برنا :

با موفقیتم دررنکینگ اول آسیا خیلی معمولی برخورد شد/احتمال دارد باشگاهم را عوض کنم

۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۰:۴۰
کد خبر: ۵۶۵۶۷۸
با موفقیتم دررنکینگ اول آسیا خیلی معمولی برخورد شد/احتمال دارد باشگاهم را عوض کنم
"آروین معظمی گودرزی" به خبرنگاربرنا گفت:برای دست یابی به رنکینگ اول آسیا خیلی زحمت کشیدم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا از لرستان ؛ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در گفت وگوی اختصاصی با برنا ضمن اشاره به اینکه   الان سال سیزدهم است که دارم رکاب می زنم گفت:  سیزده سال است که برای استان لرستان رکاب زدم و می توانم بگویم هرسال درمسابقات قهرمانی کشور برای این استان  مدال گرفتم.

آروین معظمی گودرزی با بیان اینکه  انتظارداریم از ورزش دوچرخه سواری حمایت جدی صورت گیرد افزود:  کم لطفی هایی همیشه به رشته دوچرخه سواری شده است نه در زمان کنونی بلکه کلا این قضیه همیشه بوده است.

معظمی گودرزی با اشاره به موفقیتش دردست یابی به  رنکینگ اول  آسیا تصریح کرد: خیلی معمولی با آن برخورد شد درحالیکه  من خیلی زحمت کشیدم تا به این رتبه دست یافتم.

وی با بیان اینکه هیئت دوچرخه سواری جزء بهترین هیئت ها محسوب می شود عنوان کرد: چون هیئت دوچرخه سواری دارای قهرمان آسیاوملی پوشان زیادی در بخش جوانان وبزرگسالان  است وهمچنین دارای مربی درسطح تیم ملی هم هستیم؛ لذا انتظارمی رود این هیئت  بیشتر از این موردحمایت قرار بگیرد.

دارنده رنکینگ اول آسیا تاکید کرد: برای ارتقای دوچرخه سواری باید تیم داشته باشیم وتیم لیگ برتری ما مورد حمایت قرار بگیرد وبه آنها بودجه خیلی خوبی بدهندکه بتوانیم از پتانسیلهای کل استانمان استفاده کنیم واز پتانسیل تمام شهرستانهای دیگر استفاده شود وبه شکلی نباشدکه فقط یک نفرکه دارای وضعیت مالی خوبی هست بتواند به ورزش دوچرخه سواری بپردازدبلکه شرایط باید به سمتی برود که بقیه هم بتوانند از این ورزش استفاده کنند ومسلما ماهم تجربه ایی را که داریم دراختیاردیگران قرار بدهیم  تا بتوانیم دست به دست همدیگر داده  ودوچرخه سواری مان که در صدر اول کشور است را  در صدر اول آسیا قراردهیم.

گودرزی  با بیان اینکه تیم دوچرخه سواری  یزد به خاطر پیدا کردن اسپانسر قوی توانست در آسیاخودرا نشان دهد گفت:الان سال چهارم است که در باشگاه یزد رکاب می زنم.

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان با اشاره به تغییر احتمالی باشگاهش یادآورشد: احتمال دارد باشگاهم را عوض کنم البته نه  برای امسال بلکه احتمالا  برای سال بعد به یک تیم کانادایی بپیوندم ولی امسال احتمال دارد در یک تیم آسیایی وچینی رکاب بزنم.

معظمی گودرزی همچنین در خصوص آمادگی لازم برای مسابقات المپیک به برنا گفت:  بعد از رکاب زنی در مسابقات المپیک دو سه مسابقه را خوب رکاب زدم و خدا را شکر اول آسیا شدم ولی بعد از آن خیلی خسته شدم والان هم  با توجه به ریکاوری که داشتم تقریبا نزدیک یک ماه است که  تمریناتم  را شروع کردم وهرروز دارم بهتر می شوم .

این دوچرخه سوار مطرح کشورمان با اشاره به برنامه های آینده خود خاطر نشان کرد: هدفم قهرمانی درمسابقات آسیایی طی بهمن ماه امسال است وهمچنین مسابقات قهرمانی کشور رادرپیش داریم  وهمینطوربازی های داخل سالن است که اگر شرایط بخورد آن مسابقات را نیز رکاب می زنم.

گفت وگو : رضا جودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز