عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با برنا:

آینده ورزش کشور روشن است/ تیم ملی فوتبال قدرت شکست ازبکستان را دارد

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۸۹۳۱
آینده ورزش کشور روشن است/ تیم ملی فوتبال قدرت شکست ازبکستان را دارد
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان پتانسیل بسیار بالایی دارد و می تواند در تهران با شکست ازبکستان راهی جام جهانی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسین فرهنگی عضو هیات رئیسه مجلس درباره نتایج کشورمان در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه ورزشکاران کشورمان در این بازی ها نتایج خوبی کسب کردند که این موضوع نشان دهنده موقعیت خوب و ممتاز کشورمان در بین کشورهای اسلامی است

او درباره دیدار حساس تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان پتانسیل بسیار بالایی دارد و می تواند در تهران با شکست ازبکستان راهی جام جهانی شود. این برای نخستین بار است که کشورمان 2بار پیاپی به این رقابت ها صعود می کند و فکر می کنم  این آغازی بر روزهای خوب فوتبال ایران باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در ادامه با اشاره به بودجه بسیار خوب ورزش در برنامه ششم توسعه افزود: اختصاص 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده است که کل مبلغ یک هزار و 441 میلیارد تومان است و دولت مکلف است که 27 صدم درصد از کل 9 درصد مالیات ارزش افزوده را به توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، بخش بانوان و زیرساخت های ورزش و به ویژه حوزه جانبازان و معلولان اختصاص دهد و من فکر می کنم با توجه به این بودجه ورزش کشور آینده روشنی خواهد داشت.

نماینده مردم تبریز در مجلس درباره آخرین وضعیت باشگاه تراکتورسازی گفت: فکر می کنم باشگاه تراکتورسازی به نفت واگذار شود بهتر است، چراکه ما در استان صنایع نفتی داریم و می تواند این واگذاری به نفع باشگاه باشد و یا اینکه یک منابع پایدار شهری برای اداره این باشگاه به طور مثال در شهرداری تعریف شود.

او درباره ادعای ناصر شفق مبنی بر مالکیت باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: آقای شفق در این باره مستنداتی دارد که هیات مدیره فعلی این مستندات را به هیچ وجه قبول ندارد.

عضو هیات مدیره مجلس شورای اسلامی درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها خاطرنشان کرد: این موضوع نیازمند انجام اقداماتی به عنوان پیش زمینه برای این کار است و اگر ملاحظات اخلاقی و اسلامی رعایت شود، بنده مشکلی در این باره نمی بینم.

نظر شما