لیگ جهانی والیبال؛

گربیچ: در گروه سختی قرار گرفتیم

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۴:۲۴
کد خبر: ۵۶۹۶۰۸
گربیچ: در گروه سختی قرار گرفتیم
سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: در هفته دوم لیگ جهانی در گروه سختی قرار گرفتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نیکولاک گربیچ در نشست خبری هفته دوم لیگ جهانی که در سالن کنفرانس خبری سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، گفت: همانطور که می دانید سطح والیبال در جهان نزدیک به هم است و نمی توان نتایج را پیش بینی کرد. کافی است که یک تیم پنج دقیقه تمرکز خود را از دست بدهد و نتیجه واگذار شود.

وی با بیان اینکه در هفته دوم در گروه سختی قرار داریم، گفت: اما انتظار دارم که بازیکنانم تمام تلاش و توان خود را برای این رقابت ها به کار گیرند. البته همه بازی ها سخت است و نمی توان تنها بازهای ایران را مشکل دانست. آمده ایم که با شکست تیم ها به موفقیت های بیشتر دست یابیم.

سرمربی صربستان در پاسخ به این سوال که در المپیک 2016 حضور نداشتید، چه برنامه ای برای المپیک 2020 دارید و چقدر سخت بود که در ریو حضور نداشتید؟ گفت: ممنون که خاطره تلخ را یادآوری کردید، تجربه سختی بود مخصوصا که از سال 1994 صربستان مرتب در المپیک حضور داشت. بعد از ریو تصمیم گرفتیم برنامه ریزی کاملی داشته باشیم که به عنوان اولین تیم سهمیه المپیک کسب کنیم و به مدال نیز در توکیو دست یابیم.

هفته دوم لیگ جهانی از فردا به میزبانی سه کشور ایران، بلغارستان و فرانسه آغاز می شود.  در این هفته تیم های ملی والیبال ایران، بلژیک، آرژانتین و صربستان در گروه D و در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز