لیگ جهانی والیبال؛

ولاسکو: از بازگشت دوباره به ایران خوشحالم

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۶:۴۳
کد خبر: ۵۶۹۶۱۸
ولاسکو: از بازگشت دوباره به ایران خوشحالم
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین با بیان اینکه چند بازیکن را به دلیل مصدومیت همراه نداریم، گفت: در هفته دوم کار سختی پیش رو داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خولیو ولاسکو در نشست خبری هفته دوم لیگ جهانی که در سالن کنفرانس خبری سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، گفت: خیلی خوشحالم که برای یک بار دیگر به ایران آمده ام. کار سختی در مسابقات هفته دوم لیگ جهانی پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه برخی بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، گفت: بعد از المپیک تیم ها با بازیکنان جدید در مسابقات شرکت می کنند و سخت است که در مدت کوتاه به هماهنگی مورد نظر دست یابیم اما تلاش خود را خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین با بیان اینکه لیگ جهانی امسال مهمترین مسابقه بعد از المپیک ریو 2016 است، گفت: هفته دوم در تهران به میدان می رویم و امیدوارم امتیازهای لازم را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که هدف نهایی ولاسکو در تیم آرژانتین چیست؟ گفت: به خاطر کشورم هدایت این تیم را پذیرفتم. بعد از 34 سال کار، لذت بخش بود که دوباره به کشورم برگردم. وقتی آرژانتین را ترک کردم مربی جوانی بودم و تجربه زیادی در این مدت کسب کردم و امیدوارم این تجربیات کمک به والیبال آرژانتین کند.

سرمربی آرژانتین تصریح کرد: در المپیک 2016 عملکرد خوبی داشتیم و از عملکرد بازیکنانم و عنوان به دست آمده راضی هستم و هدفم در حال حاضر حضور شایسته در رقابت های قهرمانی جهان است.

هفته دوم لیگ جهانی از فردا به میزبانی سه کشور ایران، بلغارستان و فرانسه آغاز می شود.  در این هفته تیم های ملی والیبال ایران، بلژیک، آرژانتین و صربستان در گروه D و در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز