فضل‌الله باقرزاده در گفتگو با برنا:

برای حضور در استقلال صحبتی با من نشده است/ شمشیربازی ایران بالاتر از آمریکا و فرانسه قرار دارد

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۷۰۱۶۶
برای حضور در استقلال صحبتی با من نشده است/ شمشیربازی ایران بالاتر از آمریکا و فرانسه قرار دارد
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: مهم‌ترین هدف ما این است که با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم حضور قدرتمندی در مسابقات آسیایی جاکارتا داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فضل‌الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی کشورمان درخصوص وضعیت تیم‌ ملی آقایان و بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا صحبت کرد.

باقرزاده در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به وضعیت اردویی ملی‌پوشان اظهار کرد: از چند مدت پیش ملی‌پوشان ما بصورت شبانه‌روزی در اردو به سر می‌برند و تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند. برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ملی‌پوشان را به هنک‌کنگ اعزام خواهیم کرد که در این مسابقات شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر 20 ورزشکار آقا و خانم در اردوی تیم ملی حضور دارند و در این مدت با جدیت و پشتکار تمرینات خود را انجام داده‌اند. حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برای ما بسیار حائز اهمیت است چون ملی‌پوشان ما می‌توانند رنکینگ خود را ارتقاء دهند. در حال حاضر مجتبی عابدینی و علی پاکدامن رنکینگ خوبی در جهان دارند و تیم ملی سابر ما نیز در جایگاه ششم دنیا قرار گرفته و این در حالی است که کشورهایی مثل آمریکا و فرانسه بالاتر هستیم.

رییس فدراسیون شمشیربازی همچنین درخصوص وضعیت بانوان ملی‌پوش تصریح کرد: فدراسیون برنامه‌ریزی منسجم و دقیقی برای بانوان انجام داده و می‌خواهیم که موفقیت‌هایی که در آقایان به دست آوردیم در آینده‌ای نزدیک در بانوان نیز تکرار شود. تمرینات بانوان نیز همچون آقایان با نظم خوبی در حال پیگیری است و مهم‌ترین هدف ما این است که با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم حضور قدرتمندی در مسابقات آسیایی جاکارتا داشته باشیم.

وی همچنین درباره اسلحه اپه خاطرنشان کرد: به زودی یک مربی روس برای هدایت ملی‌پوشان اپه وارد ایران خواهد شد و امیدواریم با تحولی که این مربی ایجاد می‌کند به زودی وضعیت اسلحه اپه نیز همچون سابر در شرایط مطلوب‌تری قرار بگیرد.

باقرزاده در پاسخ به این سوال که آیا درست است شما به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال انتخاب خواهید شد، اظهار داشت: من در دهه 60 به مدت چند سال به عنوان رییس باشگاه استقلال حضور داشتم و در آنها سال‌ها نیز توانستیم موفقیت‌های خوبی را با این تیم بدست بیاوریم و اولین جام بعد از انقلاب را با تیم استقلال در هندوستان به دست آوردیم. ولی در این خصوص که گفته می‌شود من به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه معرفی خواهم شد باید بگویم که تا این لحظه هیچ صحبتی در این خصوص با من نشده و من اطلاعی از این موضوع ندارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز