در پی اتفاقات افتاده در هامبورگ؛

فدراسیون انجمن‌های ورزشی پاسخگو باشد/ با آبروی ورزش کشور نمی‌توان بازی کرد!

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۵:۴۹:۲۱
کد خبر: ۵۷۱۰۷۵
فدراسیون انجمن‌های ورزشی پاسخگو باشد/ با آبروی ورزش کشور نمی‌توان بازی کرد!
یک شخص و یا یک مجموعه نباید با اینگونه برخوردها عملکرد خوب مجموعه مدیریتی ورزش کشور را زیر سوال ببرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خبری امروز در خبرگزاری‌ها و فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه اعضای تیم ‌ملی فوتبال دستی با اینکه هر کدام ۶ میلیون تومان برای اعزام پرداخته بودند در هامبورگ تنها یک شب در هتل اقامت داشتند و بقیه شبها را در لابی هتل و مساجد شهر خوابیدند!

بعد از انتشار این خبر صحبت‌های ضد و نقیضی درخصوص صحت و سقم این خبر به گوش رسید و کار به جایی رسید که امیر غریبلو رییس انجمن فوتبال دستی در مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌ها همه این خبر را تکذیب کرد و گفت این عکس‌هایی که منتشر شده، مربوط به هتل نیست. این عکس‌ها متعلق به فضای استراحتی است که بعد از رقابت‌ها بازیکنان در آن استراحت می‌کردند. مسئله مهم در این بین افکار عمومی است که این نوع صحبت کردن را نمی‌پذیرد و باید با دلیل و مدرک این موضوع را توجیه کنند.

برای اطلاع از موضوع اتفاق افتاده خبرنگار برنا با آقای محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی تماس گرفت و ایشان نیز نخواستند دراین خصوص صحبتی انجام دهند و فقط به مصاحبه آقای غریبلو اکتفا کردند و اصرار داشتند که صحبت‌های ایشان را تایید میکنند. مشکل اینجاست که فدراسیون انجمن‌های ورزشی به عنوان متولی انجمن فوتبال دستی چرا نباید پاسخگوی این اتفاق باشد. اگر این صحبت‌های انجام شده مبنی بر وضعیت نامطلوب ملی‌پوشان فوتبال دستی صحیح نیست آقای علیپور می‌تواند با مصاحبه و ارائه مستندات این قضیه را ثابت کند. هرچند که ایشان درخصوص اتفاقاتی که در برزیل نیز افتاد پاسخگو نبود و باید دید مدیر یک فدراسیون که انجمن‌های زیادی را تحت پوشش خود دارد تا کی این رویه را ادامه خواهد داد.

با توجه به اینکه در چند سال اخیر تحولات بسیار خوبی در ورزش کشور رخ داده و توانسته‌ایم به دستاوردهای بسیار مهمی در بخش ورزش قهرمانی و همگانی برسیم و همچنان در بخش فرهنگی ورزش کارهای ارزشمندی صورت گرفته یک شخص و یا یک مجموعه نباید با اینگونه برخوردها عملکرد خوب مجموعه مدیریتی ورزش کشور را زیر سوال ببرند.

ما در خبرگزاری برنا بی‌صبرانه منتظر هستیم که پاسخ‌های قانع کننده مسئولین فدراسیون انجمن‌های ورزشی را بشنویم که به گوش عموم برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز