حاشیه نگاری برنا از افطاری رییس جمهور با ورزشکاران؛

ضیافت امید در ماه خدا/ تدبیر قهرمانانه تا ۱۴۰۰/ سلفی‌هایی که ماندگار شد

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۱:۴۹:۳۳
کد خبر: ۵۷۴۷۸۲
ضیافت امید در ماه خدا/ تدبیر قهرمانانه تا ۱۴۰۰/ سلفی‌هایی که ماندگار شد
ورزشکاران در ضیافت افطاری رییس جمهور اعلام کردند تا ۱۴۰۰ از دولت تدبیر و امید حمایت می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم ضیافت افطاری ورزشکاران با دکتر روحانی رییس جمهوری امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد.

همانطور که از قبل هم انتظار می‌رفت ورزشکاران استقبال بسیار خوبی از این مراسم کردند. یک ساعت قبل از شروع مراسم ورزشکاران، روسای فدراسیونها و اهالی ورزش خودشان را به سالن برگزاری مراسم رساندند. نکته جالب در این مراسم حضور زودتر از موقع مصطفی میرسلیم رییس فدراسیون نجات غریق و رقیب انتخاباتی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بود که در حضورش در سالن خودنمایی میکرد. 

از اولین ورزشکارانی که در سالن حاضر شدند بچه های تیم ملی بسکتبال بانوان بودند که با توجه به اتفاق خوبی که برای جامعه بسکتبال بانوان افتاده با ذوق بیشتری منتظر حضور دکتر روحانی بودند. ساره جوانمردی قهرمان طلایی پارالمپیک ریو زودتر از دیگر ورزشکاران در سالن حاضر بود و متنی را که قرار بود در این مراسم بخواند با خودش زمزمه میکرد.

در صف اول حضور احمدرضا عابدزاده عقاب آسیا در کنار جواد زرینچه برای همه حاضرین جالب بود و خیلی ها برای گرفتن عکس یادگاری پیش دروازه بان خوب کشور می آمدند.

بانوان ورزشکار استقبال خوبی از این مراسم داشتند و قطعا این موضوع به خاطر دستاوردهای مهمی است که ورزش بانوان در چهار سال گذشته بدست آورده است. نکته جالب در این مراسم حضور فوتبالیست های مطرح کشور از نسل جدید و نسل گذشته بود. با ورود دکتر روحانی و دکتر سلطانی فر به سالن حاضرین به صورت ایستاده تشویق کردند. ساره جوانمردی اولین سخنران این مراسم بود و جملات بسیار زیبایی را درخصوص موفقیت دولت یازدهم در ورزش بیان کرد. این بانوی ورزشکار اعلام کرد که ورزشکاران تا ۱۴۰۰ از دولت دکتر روحانی حمایت می‌کنند.

کمیل قاسمی دیگر سخنران این مراسم به عنوان نماینده ورزشکاران بود که از دکتر روحانی و دکتر سلطانی فر به خاطر حمایتشان از ورزش تشکر کرد. علی دایی و علی پروین دو اسطوره فوتبال ایران در اواسط برنامه در سالن حاضر شدند و با توجه به شلوغی سالن ولی بازهم نیروهای اجرایی توانستند در ردیف جلو برای این دو فوتبالیست صندلی خالی کنند. این در حالی است که دیگر فوتبالی ها در ردیف های پشتی نشسته بودند. دیگر نکته جالب این مراسم حضور همزمان کیانوش رستمی طلایی المپیک ریو و عادل فردوسی پور مجری و گزارشگر فوتبال در سالن بود که به خاطر ازدهام جمعیت هر دو لحظاتی را مجبور شدند به صورت ایستاده به سخنان دکتر روحانی گوش کنند که بعد از یکی دو دقیقه دو صندلی برایشان آوردند.

قبل از شروع سخنرانی دکتر روحانی، سارا اعتماد بانوی بسکتبالیست تیم ملی ایران و فرشته کریمی بهترین بازیکن فوتسال آسیا به عنوان نماینده ورزشکاران لوح تقدیر و سپاسی به رییس جمهور اهدا کردند.

با اتمام مراسم هنگامی که دکتر روحانی به طرف سالن پذیرایی می‌رفت میرسلیم نیز همراه او بود. بعد از افطاری نیز جمعیت زیادی از ورزشکاران و مسئولین دور دکتر روحانی جمع شدند که عکس سلفی بگیرند. همچنین ورزشکاران در کنار وزیر ورزش و جوانان جمع شده بودند و گفتگوی صمیمی با دکتر سلطانی فر داشتند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز