سخنان شنیدنی قهرمان کشتی جهان در حضور رییس جمهور

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۴:۳۷:۰۱
کد خبر: ۵۷۴۷۹۴
سخنان شنیدنی قهرمان کشتی جهان در حضور رییس جمهور
کمیل قاسمی، قهرمان کشتی جهان در سخنانی خطاب به روحانی از تلاش های او در چهار سال گذشته تقدیر کرد و گفت که ورزشکاران تا ایران ۱۴۰۰ از او حمایت خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمیل قاسمی، مدال آور المپیکی ایران و قهرمان کشتی جهان به عنوان نماینده ورزشکاران مرد در ضیافت افطاری ورزشکاران با رییس جمهوری سخنرانی کرد.

متن کامل سخنان شنیدنی کمیل قاسمی به این شرح است:

جناب آقای حسن روحانی؛ سلام

بهانه حماسه بزرگ مردم ایران در ۲۹ اردبیهشت ماه ۹۶؛ سلام

سلام به شما و به مردمی که ساعت ها در گرمای پایان اردیبهشت پای صندوق های رای ایستادند تا نام شما را درون صندوق های رای بیاندازند.

جناب آقای روحانی به نیابت از بیش از ۲۶۰۰ ورزشکاری که از شما در جریان مبارزات انتخاباتی حمایت کردند صحبت می کنم. ورزش در این انتخابات سهم بزرگی در تشویق و ترجیح مردم به انتخابات و شما داشت، این تشویق نه از روی احساس که به واسطه عملکرد چهار ساله دولت شما در ورزش بود. در چهار سالی که گذشت ورزش ما رنگ آرامش و توسعه گرفت، گامهای رو به جلو برداشته شد، امید جریان یافت و اهالی ورزش لبخند رضایت بر لبانشان نشست، به  همین دلیل هم بود که برای اولین بار این تعداد ورزشکار پای یک سیاستمدار ایستادند و مردم را تشویق کردند به شما رای دهند.

آقای روحانی عزیز؛ همه اینها بود ولی هنوز ورزش، این عامل وحدت و غرور ملی همچنان نیازمند توجهات دولت شماست، در چهار سال دوم امیدواریم با حمایت بیش از پیش از ورزش و جناب آقای دکتر سلطانی فر، زمینه توسعه و پیشرفت بیشتر ورزش را فراهم آورید. ما درکنار شما بودیم، چون شما چهار سال کنار ما بودید، ما همچنان در کنار شما خواهیم بود و شما هم همچنان کنار ما باشید تا پرچم ایران را با هم بر قله های افتخار برافراشته کنیم.

آقای رییس جمهور؛ اگر دیپلمات های شما با برجام، اقتصاددانان شما با کاهش تورم و افزایش رشد اقتصادی، مردان نفتی شما با برجام نفتی، تیم تحول سلامت شما با عدالت درمانی، کشاورزان شما با خودکفایی گندم وصنعتگران شما با افزایش رشد اقتصادی امید را به کشور بازگرداندند، ورزشکاران شما هم با شکستن رکورد مدال آوری در عرصه های جهانی غرور را به ایران هدیه دادند، همه اینها نمی شد مگر با تدبیری که شما به کار بردید و کشور را نه جزیره ای که مثل یک تن واحد اداره کردید، این تدبیر را ادمه دهید تا ملتی که اسیر شعارهای توخالی نشدند و به عملکرد شما رای دادند همچنان پیش روند.

پایان کلام اینکه؛ آقای روحانی؛ ما بر آن عهد که در خرداد ۹۲ با شما بسته بودیم تا ۱۴۰۰ هستیم.

 

نظر شما