پای رئال به دعوای بایرن مونیخ و آرسنال باز شد!

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۷:۳۷:۰۶
کد خبر: ۵۸۹۴۴۳
پای رئال به دعوای بایرن مونیخ و آرسنال باز شد!
در یک جام دوستانه و پس از شکست بایرن در ضربات پنالتی مقابل آرسنال، حساب توئیتر مونیخی ها توئیتی کنایه آمیز نثار توپچی ها کرد و این شروع یک دعوای توئیتی بود که همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دو روز پیش از سری بازی های تابستانی چمپیونزکاپ، آرسنال و بایرن در وقت قانونی به تساوی 1-1 رسیدند و در ضربات پنالتی آرسنال بود که 3-2 به پیروزی دست یافت.

حساب توئیتر بایرن مونیخ پس از این بازی توئیت کرد: «همیشه نمی توان پیروز شد. آیووبی در وقت های اضافی کار را به تساوی کشاند و در ضربات پنالتی آرسنال پیروز شد.»

بایرن و آرسنال در چند سال اخیر بارها در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته اند و معمولا این بایرن بوده که موفق به برتری بر حریف خود شده است. همین چند ماه پیش دو تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با یکدیگر روبه‌رو شدند و بایرن در دو بازی رفت و برگشت موفق شد 10-2 بر توپچی ها غلبه کند.

توئیت کنایه ای بایرن هم به این موضوع اشاره داشت.

اما پاسخ آرسنالی ها به این توئیت در نوع خود جالب بود. آنها با به رخ کشیدن برتری 6-3 رئال بر بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و 5 گل رونالدو در دو بازی رفت و برگشت به مونیخی ها، سعی در واکنش به توئیت کنایه ای بایرن داشتند.

زیر پست کنایه ای بایرن، توئیت های زیادی از سوی آرسنالی ها با محوریت پیروزی رئال بر بایرن و 5 گل رونالدو به چشم می خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز