بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ۲۰۱۷ ناشنوایان - سامسون ترکیه ؛

پایان سومین روز مسابقات با کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۲۴:۲۰
کد خبر: ۵۸۹۴۷۱
پایان سومین روز مسابقات با کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز
سومین روز رقابت های المپیک تابستانی ناشنوایان امروز به پایان رسید و کاروان کشورمان صاحب یک مدال نقره و سه مدال برنز شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین روز رقابت های المپیک تابستانی ناشنوایان امروز به پایان رسید و کاروان کشورمان صاحب یک مدال نقره و سه مدال برنز شدند.

فوتبال :

تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان که قرار بود از ساعت 11:30 امروز به مصاف تیم ملی نیجریه برود ، با غیبت حریف ، 3-0 برنده اعلام شد.

شنا :

علی محمود خلخالی تنها ورزشکار ناشنوای ایران در رشته شنا صبح امروز (جمعه 30 تیرماه)  در ماده ١٠٠متر شنای قورباغه به مصاف حریفان رفت و از رسیدن به دور بعد باز ماند.

شناگر ناشنوای کشورمان فردا در ماده 200 متر کرال پشت مسابقه می دهد.

والیبال :

تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران در برابر تیم ملی لهستان در سه ست متوالی و با نتایج 25-21 ، 25-18 و 25-16 به برتری دست یافت.

والیبالیست های ناشنوای کشورمان در اولین مسابقه خود برابر حریف قدرتمند آمریکا با نتیجه 3-1 به پیروزی رسیده بودند و فردا به مصاف تیم ملی اکراین خواهند رفت.

والیبال ساحلی :

تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان ایران در دومین مسابقه خود عصر امروز برابر تیم ملی روسیه قرار گرفت و در دو ست با نتایج 21-13 و 21 -11 مغلوب تیم روسیه شد.

ساحلی بازان فردا از ساعت 10:20 به مصاف تیم ملی برزیل می روند.

جودو :

حسین اله کریمی جودوکار ناشنوای وزن 81- کیلوگرم کشورمان در اولین مسابقه خود حریف قرقیزستانی را ضربه فنی کرد ، در مسابقه بعدی خود بعد از 7 دقیقه مبارزه با حریفی از فرانسه با نتیجه 1-0 باخت و به جدول بازنده ها رفت .

اله کریمی حریفی از کشور میزبان (ترکیه)  را ضربه فنی کرد و در مبارزه با جودوکار مغولستان شکست خورد و به مقام پنجم رسید.

مسعود رستگار جودوکار ناشنوای وزن 100کیلوگرم با ضربه فنی حریف مغولستانی خود را شکست داد ، در مبارزه برابر جودوکار روسیه بعد از 7 دقیقه مبارزه ، 1-0 بازنده شد .

رستگار برای کسب مدال برنز  در مبارزه با حریف اکراینی شکست خورد به مقام پنجم رسید.

مهرداد صیدی جودوکار وزن 100- کیلوگرم کشورمان حریف مجارستانی خود را ضربه فنی کرد و پیروز میدان شد ، حریف قزاقستانی را با ضربه فنی شکست داد و در برابر حریف روسی با نتیجه 1-0 شکست خورد.

صیدی در مبارزه برای کسب مدال برنز ، در کمتر از 1 دقیقه حریف برزیلی خود را ضربه فنی کرد و به مدال برنز دست یافت.

کشتی فرنگی :

در وزن ٥٩کیلوگرم علیرضادانشور با نتیجه 8-6 در دور اول بر کشتی گیر ارمنستان پیروز شد ، در مسابقه بعدی خود کشتی گیر آذربایجان را ضربه فنی کرد و پیروز میدان شد. ، دانشور در مسابقه بعدی خود با شکست 13-5 مقابل حریف ترکیه ای از راهیابی به فینال این وزن بازماند. دانشور با برتری 5-2 مقابل حریف بلغارستانی مدال برنز را به دست آورد.

در وزن ٧١کیلوگرم مجید توکلی با نتیجه 2-0 به حریف ترکیه باخت ، در دور بعدی با برتری برابر حریف قزاقستانی یک گام دیگر به سوی سکوی سومی وزن ٧١ کیلوگرم برداشت . توکلی با قبول شکست برابر حریف روس در دیدار رده بندی از رسیدن به مدال برنز محروم و در نهایت پنجم شد.

در وزن ٨٠ کیلوگرم ابوذرربیع زاده 6-3حریف قزاقستانی را شکست داد و با نتیجه مشابه برابر حریف خود از ارمنستان پیروز شد .ربیع زاده با برتری مقابل حریف ارمنی به فینال راه یافت .

ربیع زاده در فینال با نتیجه 3-1 مغلوب حریف روسی شد و صاحب مدال نقره شد.

در ٩٧کیلوگرم اکبر صابری کشتی گیر هند را ضربه فنی کرد و در دور بعد با شکست برایر حریف باسابقه ترک (قهرمان چهار دوره المپیک) با نتیجه ٩بر٠ به جدول بازنده ها رفت.صابری حریف مغولستانی خود را با نتیجه 6-0 شکست داد و مدال برنز را کسب نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز