سوپرجام باشگاه های ایران

جشن قهرمانی قرمزها با یک برد قاطع!

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۱:۵۵:۳۰
کد خبر: ۵۸۹۴۷۳
جشن قهرمانی قرمزها با یک برد قاطع!
پرسپولیس با پیروزی قاطع 3- صفر برابر نفت تهران به قهرمانی سوپرجام دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیدار سوپرجام فوتبال ایران میان تیم های پرسپولیس و نفت تهران برگزار شد که در پایان این سرخپوشان پایتخت بودند که با برتری بر حریف زردپوش خود به قهرمانی این جام دست یافتند.

پرسپولیس در حالی در بازی سوپرجام برابر نفت تهران قرار گرفت که دقایقی قبل از بازی اعلام شد سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت نمی تواند به میدان برود و در طرف مقابل هم عده ای جوان گمنام می خواستند شگفتی بزرگی را رقم بزنند.

اولین موقعیت جدی این بازی در دقیقه 8 ایجاد شد که میلاد فراهانی، دروازه بان نفت، با پا ضربه فرشاد احمدزاده را به کرنر فرستاد.

پس از این موقعیت، دو بار هم احمدزاده و مسلمان می توانستند دروازه نفت را باز کنند ولی این اتفاق نیفتاد تا اینکه در دقیقه 18 علی علیپور با یک فرار سریع از چپ و ضربه پای چپ دروازه زردها را گشود تا شادی به اردوی پرسپولیس بیاید.

پس از این گل، پرسپولیس تا چند دقیقه بر بازی تسلط داشت ولی بعد از آن بازی کمی به تعادل کشیده شد تا اینکه مهدی طارمی در دقیقه 36 تا آستانه رسیدن به گل دوم پیش رفت اما میلاد فراهانی بهتر از مهاجم قرمزها عمل کرد.

در ادامه هم اتفاق خاصی نیفتاد تا نیمه اول با همان گل علیپور به سود پرسپولیس خاتمه یابد.

سوای تشویق زنده یاد هادی نوروزی در دقیقه 24، باید اشاره ای هم به پیراهن پرسپولیس در این بازی داشته باشیم که با دریبل رونالدینهویی مسئولان باشگاه تغییر کرد و آن پیراهنی نبود که روز گذشته از آن رونمایی شد!

نیمه دوم را نفتی ها بهتر آغاز کردند اما پس از گذشت سه، چهار دقیقه بازهم این پرسپولیس بود که حاکم توپ و میدان شد و با پاس های پرتعداد سعی داشت جوانان نفت را مجبور به اشتباه کند.

در دقایق 58 و 60 دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه نفت به وجود آمد که روی اولی داور حرکت مدافع نفت روی طارمی را پنالتی ندانست و در صحنه دوم خطای عزتی روی علیپور را بیرون محوطه تشخیص داد.

پرسپولیس در دقیقه 65 پس از یکسری پاس های کوتاه و در نهایت شوت راه دور محسن مسلمان به گل دوم خود رسید تا کار را یکسره کرده و قهرمانی خود را حتمی سازد.

پرسپولیس در دقیقه 83 به یک پنالتی هم رسید که فرشاد احمدزاده با ضربه ای در خلاف جهت دروازه نفت و فراهانی را برای بار سوم باز کرد.

در ادامه پرسپولیس برتری خود را حفظ کرد اما در نتیجه تغییری حاصل نشد تا پرسپولیس با یک برد قاطع به قهرمانی سوپرجام دست یابند.

 

پرسپولیس تهران3....................................................................... نفت تهران صفر

گل ها: علی علیپور (18)، محسن مسلمان (65) و فرشاد احمدزاده (84- پنالتی)

داور: بیژن حیدری                                کمک ها: علیرضا ایلدروم و سیدیعقوب حجتی

داور چهارم: سیدوحید کاظمی

اخطار: فرشاد احمدزاده (پرسپولیس)

تماشاگر: حدود 25 هزار نفر

استادیوم: آزادی تهران

بهترین بازیکن: علی علیپور (پرسپولیس)

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، شجاع‌ خلیل‌زاده،‌ حسین ماهینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان (88- حمیدرضا طاهرخانی)، وحید امیری (84- کمال کامیابی نیا)، علی علیپور و مهدی طارمی (74- سیامک نعمتی)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

نفت: میلاد فراهانی، جهانبخش ذبیحی طاهر، حسین جعفری، فرید محمدی‌زاده، امیرحسین فشنگچی (74- علی خدایی)، علیرضا عزتی، فرشاد هاشمی، علی میرفراط (87- علی محمدی)، مجتبی حق‌دوست (69- احمدرضا آزادی)، آرش شهامتی نژاد و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: حمید درخشان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز