فاصله ما برای قهرمانی در آسیا زیاد است؛

درخشان: تیم را در عرض دو ساعت جمع کردیم/ تلاشمان این است که در لیگ برتر بمانیم

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۸:۱۵
کد خبر: ۵۸۹۴۸۶
درخشان: تیم را در عرض دو ساعت جمع کردیم/ تلاشمان این است که در لیگ برتر بمانیم
سرمربی تیم نفت تهران گفت: هدف ما کسب تجربه و ماندن در لیگ برتر است و برای فصل بعد تلاش می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی تیم نفت تهران در نشست خبری پس از شکست این تیم مقابل پرسپولیس در دیدار سوپرجام اظهار کرد: ما مسئولیت این تیم را قبول کردیم و کار سختی بود چرا که وضعیت این تیم مشخص نبود که امسال می‌تواند بازی کند یا نه. این کار را کردیم که به فوتبال کشور کمک کنیم. ما مشکلات سختی را تحمل می‌کنیم و امیدوارم باشگاه کمک کند و تیم جوانی را راهی مسابقات کنیم. این تیم را در عرض دو ساعت جمع کردیم. به جز یکی دو نفر بقیه زیر ٢٣ سال بودند. من را امیدوار کردند که سرمایه‌های کشور باشند.

او در پاسخ به این سوال که با قبول هدایت نفت ریسک کرده، گفت: ما همیشه شرایط خوبی نداریم. من سابقه زیادی دارم. در شهرداری تبریز، داماش گیلان و پرسولیس بودم. زمانی به این تیم‌ها رفتم که بحران داشتند. خیلی دوست داشتم از اول فصل به تیمی بروم و خودم آن تیم را ببندم. الان هم وقتی آمدم ١٢، ١٣ بازیکن حضور داشتند. من وقتی آمدم خواهش کردم لیست تیم را بدهند و بازیکنان مورد نیازم را بیاورم. سرنوشت من اینطور بود که وسط کار بیایم.

درخشان درباره دورنمای خود برای این تیم گفت: تلاش ما این است اول در لیگ برتر بمانیم. فاصله ما برای قهرمانی در آسیا زیاد است. حضور در مسابقات تجربه خوبی برای بازیکنان است. هدف ما کسب تجربه و ماندن در لیگ برتر است و برای فصل بعد تلاش می کنیم.

او درباره نیامدن بازیکنانی مانند پیام صادقیان بعد از جدایی علی کریمی گفت: ما اجباری برای کسی نداریم. فوتبال خانه خاله نیست. در فوتبال حرفه‌ای فرقی نمی‌کند چه کسی باشد. از کریمی هم تشکر می‌کنم که برای تیم زحمت کشید. معنی ندارد که چه کسی بیاید و چه کسی برود. کسانی را که بخواهم برمیدارم. برای من قابل توجیه نیست که کسی نیامد. این تیم هدفی دارد و هر کسی که در آن تیم است باید کاملا در اختیار باشگاه باشد. تیم هزینه کرده و اجباری بر کسی نیست.

نظر شما