نیما نکیسا در گفتگو با برنا:

عاقبت نفت نباید همانند پاس شود/ با کارهای کریمی مخالف هستم

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۳۴۶۰
عاقبت نفت نباید همانند پاس شود/ با کارهای کریمی مخالف هستم
مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال نفت گفت: با هرگونه آشوب مخالف هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نیما نکیسا، مربی دروازه‌بانان تیم نفت درباره عملکرد دروازه این تیم در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: بعد از تمرینات سختی که برای میلاد فراهانی در نظر گرفته شد، او در دیدار با سپیدرود درون دروازه‌ قرار گرفت.

وی ادامه داد: فراهانی می‌تواند در هفته‌های آینده عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. امیدوارم کی‌روش، سرمربی ایران هم به سیو‌های خوب این گلر جوان توجه کند تا با دعوت به تیم ملی بتواند در رقابت‌های جام جهانی 2018 حضور چشمگیری داشته باشد.

نکیسا درباره مشکلات مالی تیم نفت، گفت: به احترام تماس حمید درخشان، سرمربی نفت تهران به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها حضور پیدا کردم. تاکنون هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد با نفت صحبتی نکردم. حدود 22 سال پیش درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس به من اعتماد کرد و زمانی که گلر جوانی بودم در درون دروازه تیم پرطرفدار سرخپوشان قرار گرفتم. اکنون این مربی باتجربه به من اعتماد کرد تا به عنوان مربی دروازه‌بانان در این تیم فعالیت کنم.

وی با اشاره به اینکه درآمد بالایی ندارم و پیش از این که در نفت حضور پیدا کنم حقوق  کارمندی دریافت می‌کردم، اضافه کرد: درخشان به عنوان معلم دوران فوتبالی حواسش به من است و شرایط مالی من را به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها تامین خواهد کرد.

مربی دروازه‌بان‌های نفت یادآور شد: در سال‌های گذشته به عنوان سرمربی در تیم‌های مختلف فعالیت کردم و اکنون به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در تیم لیگ برتری حضور دارم. دوست دارم پله به پله مراتب مربیگری را سپری کنم.

وی با تاکید بر اینکه تیم نفت ریشه دار است و نباید حاشیه باعث از بین رفتن این تیم شود، افزود: نباید عاقبت نفت همانند پاس شود. تیمی که توانست قهرمان آسیا شود اکنون اثری از آن نیست. نفت تهران به عنوان نماینده ایران در لیگ‌ قهرمانان آسیا نیاز به حمایت دارد.

نکیسا در پایان گفت: مطالبی که علی کریمی در صفحه مجازی خود درباره تیم نفت منتشر می‌کند کار درستی نیست. با هرگونه آشوب مخالف هستم. باید به تیم نفت کمک کرد تا بتواند در آینده نماینده خوبی برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

نظر شما