تبعات صحبت‌های سرمربی استقلال؛

محرومیت سنگین در انتظار علیمنصور! +عکس

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۱:۴۱
کد خبر: ۵۹۳۷۴۸
محرومیت سنگین در انتظار علیمنصور! +عکس
احتمال دارد سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با محرومیت سنگینی روبرو شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سایت خبرورزشی مدعی شده علیرضا منصوریان دست بردار نیست و گویی قسم خورده تا زمان بخشش بازیکنان امید خود به مصاحبه ای تندش علیه فدراسیون فوتبال به خصوص دبیرکل ادامه دهد.

سرمربی تیم استقلال که بعد از بازی با صنعت نفت مصاحبه تندی علیه فدراسیون فوتبال و دبیرکل انجام داد و او را متهم به بیسوادی کرد حاضر به دست کشیدن از مصاحبه های تندش نیست و می خواهد به این روند ادامه دهد تا امیدهای استقلال بخشید شوند. امروز زمزمه کناره گیری استقلال از هفته دوم لیگ برتر پیش آمده و علیرضا منصوریان اعلام کرده ابایی از این مصاحبه ها ندارد و برای دفاع از حق استقلال همه کار انجام خواهد داد. 

همان طور که در خبرها بدان اشاره شده محمدرضا ساکت شکایتی علیه علیرضا منصوریان نداشته اما پرونده ای علیه سرمربی تیم استقلال در کمیته اخلاق شکل گرفته که بزودی به آن رسیدگی خواهد کرد.  اگر منصوریان به این رفتارها ادامه دهد خطر محرومیت 4 جلسه ای به استناد ماده 72 آیین نامه انضباطی او را تهدید می کند. شاید استقلالی ها این ماده از آئین نامه را مطالعه نکرده اند. در غیر اینصورت سرمربی تیم خود را دعوت به آرامش می کردند.

http://www.khabarvarzeshi.com/images/upload/5230242.jpg

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز