واکنش تند مدیر برنامه های مگویان نسبت به فسخ قرارداد این بازیکن؛

اختر: قرارداد مگویان با استقلال فسخ نمی شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۹۴۱۲۹
اختر: قرارداد مگویان با استقلال فسخ نمی شود
مدیربرنامه های مدافع ارمنستانی استقلال نسبت به فسخ قرارداد این بازیکن واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اختر درباره فسخ قرارداد هرایر مگویان با استقلال تهران بیان کرد: نمی دانم بحث فسخ قرارداد مگویان با استقلال از کجا مطرح شده است؟ آیا الان زمان جدایی این بازیکن است؟ قرارداد مگویان با استقلال فسخ نمی شود.

او درمورد احتمال دریافت غرامت مگویان از استقلال در صورت فسخ قراردادش با این باشگاه گفت: هرایر مگویان با استقلال یک سال دیگر قرارداد دارد و اگر این باشگاه قصد ایجاد یک جای خالی در فهرست بازیکنانش را دارد، به فکر فسخ قرارداد بازیکن دیگری باشد.

مدیربرنامه های هرایر مگویان در پایان خاطرنشان کرد: اگر قرار گرفتن نام این بازیکن در فهرست نفرات مازاد قانونی است، منصوریان این کار را انجام دهد. در غیر این صورت مگویان بازیکن استقلال است و تا پایان قراردادش در این تیم می ماند.

در روزهای اخیر مذاکرات زیادی بین مسئولان باشگاه استقلال و مدیربرنامه های هرایر مگویان برای فسخ قرارداد این بازیکن صورت گرفته اما ادموند اختر زیر بار چنین امری نرفته است. با این حال آبی ها در جدیدترین اقدام خود قصد دارند با پرداخت تمام مطالبات مدافع ارمنستانی، نام او را از فهرست شاگردان علیرضا منصوریان خارج کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز