والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان؛

برزیل فاتح جدال مدعیان

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۴:۴۰
کد خبر: ۶۱۳۱۹۸
برزیل فاتح جدال مدعیان
تیم والیبال برزیل قهرمان المپیک ریو 2016 در نخستین مسابقه روز چهارم جام قهرمانان بزرگ جهان موفق به شکست آمریکا دیگر مدعی قهرمانی این رقابت‌ها شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، چهارمین روز هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان امروز (شنبه) با سه دیدار در شهر اوساکا ژاپن پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه تیم‌های آمریکا و برزیل که در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارند، به مصاف یکدیگر رفتند که قهرمان المپیک 2016 ریو در دیداری سنگین و نفسگیر سه بر دو آمریکا را شکست داد.

ملی‌پوشان آمریکا در ست های دوم و چهارم 25 بر 15 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 20 و 15 بر 13 مغلوب برزیل شدند تا تنها یک امتیاز از این مسابقه به دست آورند.

بدین ترتیب برزیل با کسب پیروزی برابر آمریکا با سه برد و 9 امتیاز صدرنشین شد و آمریکا به رتبه دوم جدول نزول پیدا کرد تا جایگاه نهایی این تیم در پایان روز چهارم بعد از برگزاری دو مسابقه دیگر مشخص شود.

از دقایقی دیگر تیم های ایتالیا و فرانسه به مصاف یکدیگر می روند و تیم ملی والیبال ایران نیز از ساعت 14 و 45 دقیقه به وقت تهران، در سومین و آخرین دیدار امروز مقابل ژاپن میزبان این رقابت ها صف آرایی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز