اعلام آرای انضباطی فوتبال و فوتبال ساحلی؛

توبیخ کتبی مربیان دربی شمال/ صبا ۵۰ میلیون جریمه شد

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۴:۱۴
کد خبر: ۶۱۷۹۲۹
توبیخ کتبی مربیان دربی شمال/ صبا ۵۰ میلیون جریمه شد
کمیته انضباطی آرای خود را درخصوص تیم های لیگ دسته اول فوتبال و لیگ برتر فوتبال ساحلی صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درخصوص تیم های لیگ دسته اول فوتبال و لیگ برتر فوتبال ساحلی صادر کرد.

لیگ دسته اول فوتبال:

*دیدار دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی برگزار شد و از سوی محمد نیک سیرت، مربی تیم نساجی تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر مسئولانه و اعتراض به تصمیم داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.(این رای قابل تجدید نظر است)همچنین نادر دست نشان، سرمربی تیم ملوان بندر انزلی به دلیل اعتراض به تصمیمات داور که منجر به اخراجش شد از سوی کمیته انضباطی با توبیخ کتبی مواجه شد.

*دیدار تیم های صبای قم و گل گهر سیرجان برگزار و از سوی سید علیرضا ابراهیمی، بازیکن گل گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر تخریب پنجره رختکن به عنوان اعتراض (رفتار زننده غیر ورزشی) رخ داد.وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.تیم صبای قم به خاطر ورود یکی از تماشاگران به زمین و رفتار زننده با کمک داور و فحاشی به داور به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*رسول خطیبی، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز به خاطر رفتار غیر ورزشی، ضرب و شتم سرپرست تیم خودی، رفتار زننده با داوران و نماینده فدراسیون، حمله ور شدن به رختکن داوران بعد از پایان بازی تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک، به 4 جلسه از همراهی تیم خود محکوم شد. وی باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است)همچنین داریوش اسفندیاری، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض به تصمیمات داور که منجر به اخراجش شد از سوی کمیته انضباطی با توبیخ کتبی مواجه شد.

*پس از تخلفات دیدار تیم های شهرداری ماهشهر و نساجی مازندران، با اعلام کمیته انضباطی یاسین الیوف، یعقوب فریسات و هادی ایمانی به دلیل تخلفاتی که انجام داده اند، هر کدام با صدور قرار دستور موقت از همراهی تیم مربوطه در تمامی مسابقات و تا اطلاع ثانوی معلق و محروم هستند. همچنین مسابقات خانگی تیم شهرداری ماهشهر به دلیل تخلفات تماشاگرانش تا اطلاع ثانوی بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مدیر عامل باشگاه شهرداری ماهشهر به همراه یاسین الیوف، یعقوب فریسات و هادی ایمانی باید روز 16 مهر ماه در کمیته انضباطی حضور داشته و توضیحاتی را در خصوص تخلفات خود ارائه دهند.

*دیدار تیم های آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان برگزار و از سوی رضا فرهمند، سرپرست تیم آلومینیوم اراک  تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر مسئولانه و اغتشاش جو خارج از زمین که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.تیم آلومینیوم اراک به دلیل فحاشی تماشاگرانش نسبت به سرمربی تیم مقابل و برخی رفتار غیر ورزشی باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تکرار تخلفات در مسابقات آتی تنبیهات شدیدتری را به دنبال خواهد داشت.

لیگ برتر فوتبال ساحلی:

*دیدار تیم های ایفاسرام اردکان و شهریار ساری در حالی برگزار شد که علیرضا رحیمی، مربی تیم ایفا سرام اردکان به دلیل ورود به زمین مسابقه و  اعتراض شدید به داور که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه از همراهی تیمش محروم است و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

گفتنی است، هادی عباسی، سرمربی تیم ایفا سرام اردکان به خاطر اعتراض شدید به داور و فحاشی بعد از پایان مسابقه به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 10 میلیون ریال محکوم شد.

علی پایدار، بازیکن تیم ایفا سرام به خاطر رفتار زننده به داور و فحاشی پس از اتمام مسابقه، به 4 جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است)

تیم ایفا سرام اردکان به خاطر تخلفات تماشاگران این تیم و ورود به زمین بازی، فحاشی و پرتاب اشیا به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تکرار تخلفات در مسابقات آتی تنبیهات شدیدتری را به دنبال خواهد داشت.

*تیم شهریار ساری به دلیل تخلفات تماشاگرانش، فحاشی به تیم داوری و پرتاب اشیا به داخل زمین که موجب وقفه 3 دقیقه ای در دیدار برابر دریانوردان پارس جنوبی شد، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

*در دیدار تیم های شهرداری بندرعباس و شهرداری تبریز از سوی فاروق پسندیده تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده با داور و اعتراضات مکرر رخ داد که وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.تیم شهرداری بندر عباس به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر پرتاب اشیا که به پای وقت نگهدار اصابت کرد، باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.همچنین حمید رضایی پور، سرمربی تیم شهرداری بندرعباس به علت محرومیت از پشت فنس نظاره گر بازی بود که یکی از عاملین تشنج تیم مربوطه شناخته شد. وی به توبیخ کتبی محکوم و در صورت تکرار رویه گذشته، تصمیمات شدید تری نسبت به وی اتخاذ می شود.

کلیه آرای فوق قطعی است.

نظر شما