ساعی خبر داد:

انتخابات کمیسیون ورزشکاران تا نیمه آبان برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۱:۰۲
کد خبر: ۶۱۹۶۷۱
انتخابات کمیسیون ورزشکاران تا نیمه آبان برگزار می‌شود
هادی ساعی از تصمیم کمیته ملی المپیک مبنی بر برپایی انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک حداکثر تا نیمه آبان ماه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی ساعی گفت: طی نشستی که امروز در محل کمیته ملی المپیک و با مسئولین مربوطه داشتیم پیش نویس دستورالعمل اجرایی این دوره از انتخابات بر اساس آئین نامه مصوب کمیته بین المللی المپیک IOC تهیه و جهت تصویب به هیات اجرایی ارسال شد تا استارت کار خورده باشد.

رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک یادآور شد: زمان دقیق انتخابات نیز با توجه به فرآیند اجرایی متفاوت ثبت نام، تایید اسامی، تهیه فرم های مربوطه و صدور کارت های شناسایی کاندیداها متعاقبا اعلام می گردد اما مشخصا می توانم اعلام کنم حداکثر تا نیمه آبان ماه انتخابات برگزار و نفرات این کمیسیون انتخاب و معرفی می شوند.

وی در پایان گفت: اعضای ستاد برگزاری انتخابات نیز مشخص شده اند که بزودی معرفی شده و کار خود را آغاز می کنند. امیدوارم با کمک تمامی فدراسیون ها المپیکی و ورزشکاران شاخص بتوانیم انتخاباتی منظم و دقیق را برگزار کنیم تا در نهایت کمیسیونی فعال و پویا و عضوی موثر در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز