تبعیض‌های ادامه‌دار در برنامه پربیننده؛

معروف باش و به برنامه ۹۰ بیا!

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۲:۵۶
کد خبر: ۶۲۲۹۱۴
معروف باش و به برنامه ۹۰ بیا!
برنامه پربیننده فوتبالی، رفتاری برخلاف شعارهایش دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، قرعه کشی مرحله جدید جام حذفی برای اولین بار در یک برنامه زنده تلویزیونی انجام شد تا هم این برنامه بینندگان بیشتری را در دوران خواب فوتبال ایران داشته باشد و هم اینکه اهمیت جام حذفی برای علاقه‌مندان به فوتبال بیشتر مشخص شود!

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در فصل جدید، با حضور 7 تیم از لیگ برتر، 7 تیم از لیگ آزادگان و 2 تیم از لیگ دو برگزار می‌شود و این مساله خبر خوبی برای فوتبال ایران است که اکنون تیم‌های دسته یکی را پا به پای تیم‌های لیگ برتری در جام حذفی می‌بیند.

اما برنامه تلویزیونی که همواره شعار کمک به پیشرفت فوتبال را داشته است، هیچ اشاره‌ای به حضور پررنگ تیم‌های دسته یکی در جام حذفی که نتیجه زحمات و تلاش‌های کمیته مسابقات لیگ دسته اول است، نداشت در حالیکه در این برنامه از شیر مرغ تا جان آدمیزاد مورد بررسی قرار گرفت و حتی از پدر پسر شجاع صحبت شد!

پسندیده بود که حداقل به بهانه این قرعه کشی سمبلیک، از مسئولین برگزاری کمیته مسابقات لیگ یک و 2 دعوت می‌شد تا در خصوص بالا رفتن سطح مسابقات در این لیگ صحبت می‌کردند. اگر فرصت لازم برای حضور در این برنامه وجود نداشت، یکی دو دقیقه مکالمه تلفنی، بار زیادی روی دوش این برنامه و عوامل آن قرار نمی‌داد اما حتی یک تقدیر فرمالیته هم از کمیته مسابقات لیگ آزادگان شنیده نشد!

این در حالی است که مسئولان برگزاری لیگ یک و لیگ 2 در پشت صحنه حاضر بودند و می توانستند دقایقی درباره کار باارزشی که در این لیگ ها در حال انجام است سخن گفته و توضیح بدهند!

حضور 7 تیم لیگ یکی و دو تیم لیگ 2 در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اتفاقی جدید در فوتبال ایران است اما در برنامه 90 هیچ اشاره‌ای به این موضوع که نشان دهنده پیشرفت فوتبال در سطحی غیر از لیگ برتر است، نشد!

نظر شما