برای حضور در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا و قهرمانی جهان؛

اردوهای آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی از اواخر آبان آغاز می‌شود

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۸:۳۸
کد خبر: ۶۳۰۹۱۶
اردوهای آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی از اواخر آبان آغاز می‌شود
رئیس انجمن پارا تیراندازی از برگزاری اردوهای آمادگی تیم برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و قهرمانی جهان در اواخر آبان ماه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،رقیه الله کرمی در خصوص برنامه های تیم ملی به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: نخستین اردوی آمادگی تیم ملی پارا تیراندازی برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و رقابت های قهرمانی جهان از اواخر آبان ماه آغاز می شود.

وی درباره احتمال تغییر ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی اظهار داشت: بعد از جلسه کمیته فنی، ورزشکارانی که قرار است در اردوها شرکت کنند معرفی خواهند شد. به این ترتیب احتمال حذف و یا جایگزین شدن آنها وجود دارد.

رئیس انجمن پارا تیراندازی افزود: با برنامه های آماده سازی تیم ملی، بهترین نفرات به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد. از طرفی رقابت های قهرمانی جهان هم برای ما حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: ورزشکارانی که مقام های خوبی در جام جهانی کرواسی داشتند را نیز برای رقابت های قهرمانی جهان آماده می کنیم. این مسابقات برای ما حائز اهمیت است، چون سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در آن توزیع می شود. این مسابقات اردیبهشت ماه سال آینده در کشور کره جنوبی برگزار می شود.

الله کرمی درباره بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: هدف دیگر اردوهای آمادگی تیم حضور موفق در بازی های پاراآسیایی جاکارتا است. قصد داریم تیم به آمادگی خوبی دست یابد و نتیجه خوبی کسب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز