مدرس بین‌المللی شنا از IPC؛

اشمیت: از سطح پیشرفته و مهارت مربیان ایرانی شگفت زده شدم

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۰:۴۱
کد خبر: ۶۳۱۰۵۶
کایسا اشمیت، مدرس بین المللی شنا از کمیته بین المللی پارالمپیک، برای تدریس دوره مربیگری به ایران سفر کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اشمیت اهل سوئد است و در کمیته ملی پارالمپیک این کشور به عنوان مربی شنا در بخش معلولین و نیز مدرس IPC نیز فعالیت دارد و در کنار آن در امر مربی گری افراد غیر معلول نیز شاغل است.

خانم اشمیت درخصوص این دوره آموزشی گفت: از سطح پیشرفته مربیان حاضر در این دوره و مهارتهای آنها شگفت زده شدم و خوشحالم که برای این دوره آموزشی به ایران دعوت شده ام.

وی افزود: مزیت برگزاری این دست از دوره ها در کشورهای مختلف این است که همه ی کشورها سطح مشخصی از آموزش را دریافت می کنند و این همسانی به IPC کمک می کند تا برای برگزاری دوره های بعدی بر اساس سطح مشترک دانش کشورها اقدام کند.

اشمیت خاطرنشان کرد: اولین بار است که به ایران سفر می کنم و در فرصت کوتاهی که بود بازار قدیمی تهران و مسجدش بازدید کردم و مجذوب شکوه این مسجد زیبا شدم. همچنین غذاهای سنتی ایرانی نیز بسیار عالی بود و همه را دوست داشتم.

مدرس بین المللی شنا از IPC در پایان گفت: در جنبش پارالمپیک همه افراد در یک سطح هستند و اگرچه ملیت ها و فرهنگ ها متفاوت است اما اشتراکمان حضور در خانواده بزرگ پارالمپیک است و به واسطه این اشتراک، می توانیم برای پیشبرد اهداف این جنبش فعالیت کنیم.

دوره سه روزه  مربیگری بین المللی با حضور 15 مربی از استانهای مختلف کشور در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و به منظور ارتقا سطح دانش مربیان داخلی پیش بینی شده که از 8 تا 10 آبان ماه برپا خواهد بود.

کایسا اشمیت از سوئد و مایک زه از آلمان به عنوان دو مدرس این دوره بین الملی تدریس مباحث مورد نظر را بر عهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز