زهره برزگر در گفتگو با برنا:

وزیر ورزش و جوانان به ورزش بانوان کشور رونق داده است

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۹:۰۲
کد خبر: ۶۳۱۴۴۱
وزیر ورزش و جوانان به ورزش بانوان کشور رونق داده است
دارنده مدال جهانی رشته کاراته گفت: انتظار مدال آوری از ورزش بانوان باعث شد تا انگیزه دختران ایرانی افزایش یابد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زهره برزگر، دارنده مدال جهانی رشته کاراته، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد دکتر مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان به ورزش بانوان باعث شد تا حضور بانوان در رقابت‌های مختلف بین‌المللی پررنگ تر شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه دختران ایرانی می‌توانند با حجاب اسلامی در رقابت‌های مختلف حضور پیدا کنند، افزود: در گذشته توجه ای به ورزش بانوان نمی‌شد اما اکنون با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید و شخص سلطانی‌فر باعث شد که در رقابت‌های بین‌المللی به حضور خانم‌ها توجه بیشتری شود. انتظار مدال آوری از ورزش بانوان باعث شد تا انگیزه برای دختران ایرانی افزایش یابد.

برزگر با تاکید بر اینکه امیدوارم این نگاه مثبت به ورزش بانوان ادامه پیدا کند، گفت: با اعتماد به ورزش بانوان می‌توانیم در رقابت‌های مختلف به مدال‌های خوش رنگی برسیم و حتی رنکینگ جهانی تیم‌ها هم با مدال آوری بانوان افزایش پیدا می‌کند که در نهایت به جایگاه ورزش بانوان کمک می‌شود. از نگاه ویژه سلطانی‌فر به ورزش بانوان تشکر می‌کنم و خواستارم که این روند را ادامه دهند تا ورزش بانوان در آینده به رشد مورد نظر برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز