جهت حضور در بازی‌های پاراآسیایی امارات؛

شطرنج بازان نابینا در مسابقات بین‌المللی جام پایتخت شرکت کردند

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۵:۵۵
کد خبر: ۶۳۱۷۴۸
هفت شطرنج باز تیم جوانان نابینایان و کم بینایان که برای شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات آماده می شوند در مسابقات بین المللی جام پایتخت شرکت کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس‌انجمن شطرنج نابینایان وکم بینایان گفت: مرحله چهارم اردوی آمادگی تیم شطرنج جوانان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات روز گذشته درحالی به پایان رسید که شطرنج بازان در مسابقات بین المللی جام پایتخت شرکت کردند و عملکرد خوبی داشتند.

اکبر هدهدی افزود: امید کریمی، علی سلطانی، دانیال جعفری و محمدرضا علیزاده در بخش پسران و فاطمه رحیمی،مریم رحیم زاده و پریچهره کنگازیان دربخش دختران تحت نظر آرش روغنی، سرمربی تیم ملی، تمرینات خود را انجام دادند. کلاس های تئوری و عملی درخصوص شطرنج و روانشناسی در شطرنج به مدت پنج روز برگزار شد.

وی از حضور شطرنج بازان تیم ملی در مسابقات بین المللی جام پایتخت خبر داد و اظهار داشت: ملی پوشان در دومین دوره مسابقات بین المللی جام پایتخت شرکت کردند که هر کدام ۹ دور بازی کردند تا از لحاظ رقابت کردن در آمادگی خوب قرار بگیرند.

رئیس انجمن شطرنج نابینایان و کم بینایان گفت: برای ما برد و باخت ملی پوشان مهم نبود بلکه هدفمان سنجش میزان آمادگی شان بود که وضعیت خوبی دارند. امید کریمی از ۹ بازی ۵/۶ امتیاز به دست آورد. علی سلطانی چهار امتیاز کسب کرد. فاطمه رحیمی ۳ امتیاز و دانیال جعفری ۳/۵ امتیاز کسب کردند. به نظر من نتایج راضی کننده بود و آرش روغنی، سرمربی تیم جوانان هم از عملکرد شاگردانش در رقابت با افراد بینا راضی بود. البته یکی دو نفر هم عملکرد خوبی نداشتند که با برنامه های آقای روغنی آمادگی خود را بالا خواهند برد.

وی ادامه داد: اردوی پنجم و پایانی تیم جوانان ۱۱ آذرماه در بابلسر آغاز می شود. آب و هوای این شهر به شرایط امارات، محل برگزاری مسابقات نزدیک است و ملی پوشان می توانند در شرایط آب و هوایی شبیه بازی های پاراآسیایی امارات تمرین کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز