مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان؛

نفرات برتر مسافت ۲۰۰ متر مشخص شدند

۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۷:۰۰
کد خبر: ۶۳۲۵۱۹
نفرات برتر مسافت ۲۰۰ متر مشخص شدند
مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان با مشخص شدن نفرات برتر مسافت 200 متر صبح امروز 12 آبان ماه در دریاچه آزادی ادامه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت های قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان قایقرانان در مسابقات مسافت 200 متر به رقابت پرداختند. در کانوی یکنفره 200 متر جوانان پریسا محمدزاده از گیلان، فرانک چشمه از تهران و فاطمه کاظمی از توابع تهران اول تا سوم شدند. در کانوی یکنفره 200 متر بزرگسالان هیوا افضلی از کرمانشاه اول، مهسا کهنسال از خوزستان دوم و مریم شورگشتی از تهران سوم شدند.

در کایاک یکنفره 200 متر بزرگسالان هدیه کاظمی از هرمزگان مقام اول، سما یاسمی از کرمانشاه مقام دوم و سمن سلطانی از تهران مقام سوم را بدست آوردند. در کایاک یکنفره 200 متر جوانان الناز شفیعیان از گیلان، پدیده پهلوان زاده از تهران و یاسمن قمری از همدان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در کانوی دونفره 200 متر جوانان پریسا محمدزاده و سارا درختی از گیلان اول شدند، فاطمه کاظمی و صبا سینایی از توابع تهران در رده دوم قرار گرفتند و نیروانا اسدبیگی و زهرا مطهر از تهران مقام سوم را از آن خود کردند. در کانوی دونفره 200 متر بزرگسالان هیوا افضلی و نادیا تالانک از کرمانشاه اول، آتنا رئوفی و زیبا سماک حرفه از گیلان دوم و مریم شورگشتی و مائده شورگشتی از تهران سوم شدند.

در کایاک دونفره 200 متر بزرگسالان رسپینا قوی دل و مونا ابراهیمی از تهران مقام اول، کیانا کمال زاده و سارا کاظمی از هرمزگان مقام دوم و آرزو حیکمی و نرگس خدابنده لویی از همدان مقام سوم را بدست آوردند. در کایاک دونفره 200 متر جوانان الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان اول، سارا حسینی و ساجده تبریزی از تهران دوم و یاسمن قمری و مطهره قویدست از همدان سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 200 متر بزرگسالان تیم هرمزگان با ترکیب سارا کاظمی، ستاره شریفی، کیانا کمال زاده و فاطمه احمدی مقام نخست را بدست آوردند، تیم تهران با ترکیب رسپینا قوی دل، مونا ابراهیمی، ساقی خاقانی و ساناز همت زاده در رده دوم قرار گرفتند و تیم مازندران با ترکیب نگین جباریه، ملیکا سماکی، مریم منفرد، مریم رمضان خواه سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 200 متر جوانان تیم تهران پدیده پهلوان زاده، هانیه مهدوی، صدف مقدم پور و سارا حسینی اول شدند، تیم توابع تهران با ترکیب پریا شکوری، نازنین فرزانه، یاسمن رضا سلطانی و روژیا فیروزکار در رده دوم قرار گرفتند و تیم گیلان با ترکیب ترانه تارنگ، مریم مسافری، زهرا فرد و آرزو صیاد مقام سوم را بدست آوردند. بر این اساس پس از برگزاری 38 مسابقه در مسافت های 1000، 500 و 200 متر مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان در دریاچه آزادی به پایان رسید.

نظر شما