مسابقات شنای قهرمانی کشور نابینایان و کم بینایان برگزار شد؛

کریمی ستاره مسابقات لقب گرفت

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۲:۰۵
کد خبر: ۶۳۲۷۹۰
کریمی ستاره مسابقات لقب گرفت
محمدحسین کریمی و محمد دلیر در مسابقات شنای قهرمانی کشور نابینایان و کم بینایان در استخر ورزشگاه آزادی که طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد، فراتر از انتظار ظاهر شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر گفت: در مسابقات قهرمانی کشور بخش نابینایان و کم بینایان ۸۰ ورزشکار از ۱۱ استان شرکت کرده بودند که در هفت ماده انفرادی و دو ماده تیمی و در سه کلاس پزشکی مشترک رقابت کردند.

حمید شریفیان افزود: در پایان مسابقات هشت رکورد ملی در رده سنی بزرگسالان توسط محمدحسین کریمی، محمد دلیر، حسن بهادر و میلاد معظمی و دو رکورد ملی در رده سنی جوانان توسط علیرضا امیری و امیررضا اسداله زاده جا به جا شد. رکوردهای کریمی و دلیر فراتر از حد نصاب های مشخص شده بود. محمدحسین کریمی نیز با جا به جا کردن پنج رکورد ملی در مواد ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر کرال پشت، ۱۰۰ متر قورباغه و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، ستاره مسابقات شناخته شد. محمد دلیر نیز در دو ماده ۵۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی رکوردشکنی کرد.

وی با اشاره به آغاز اردوهای آمادگی تیم شنای جوانان برای حضور در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور، آخرین رقابت انتخابی برای مشخص شدن ترکیب تیم شنای جوانان جهت حضور در بازی های پاراآسیایی امارات بود که در جلسه کمیته فنی ترکیب تیم مشخص می شود.

سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان ادامه داد: عملکرد تیم شنای جوانان در مسابقات قهرمانی کشور خوب بود و هر هشت شناگری که به اردو دعوت شده اند خوب بودند. امیر رضا اسداله زاده در ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس S۱۲ و علیرضا امیری در ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱۱ فراتر از انتظار بودند.

وی گفت: اردوی تیم جوانان با حضور علیرضا امیری و مسعود محمودی از مازندران، امیررضا اسداله زاده، ابراهیم عمرانی و امیرحسین سعادتی مقدم از خراسان رضوی، ابوالفضل قاسمی از یزد و رادین جعفری و امیرمحمد صدیفی از قزوین از بعداز ظهر امروز شنبه آغاز می شود. سرمربیگری تیم را من برعهده دارم و محمداسماعیل فرحبخش نیز به عنوان مربی در کنار تیم است. این اردو به مدت 10 روز در مجموعه ورزشی شهید هرندی برگزار می شود.

شریفیان در خصوص اردوهای تیم ملی شنای بزرگسالان جهت حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا نیز اظهار داشت: برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا محمدحسین کریمی و محمد دلیر شناسایی شده اند، اما باید منتظر تصمیم کمیته فنی کمیته ملی پارالمپیک برای برگزاری اردوهای تیم ملی باشیم. قرار است با نظر کمیته ملی پارالمپیک هر ورزشکاری که از مرز رکوردهای تعیین شده عبور کند در همان لحظه رکوردگیری را در حضور ناظران انجام دهند تا تحت پوشش قرار گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز