عصر فردا؛

قهرمان لیگ جام جهانی تکواندو معرفی می‌شود

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۳:۳۰
کد خبر: ۶۳۳۲۱۶
قهرمان لیگ جام جهانی تکواندو معرفی می‌شود
رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال نخستین دوره لیگ به شیوه جام جهانی فردا در فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد تا تیم اعزامی به رقابت‌های جام جهانی مشخص شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدارهای نیمه نهایی و فینال نخستین دوره لیگ به شیوه جام جهانی در رده سنی جوانان و بزرگسالان "یادواره شهید روزبه هلیسایی (شهید تکواندوکار مدافع حرم)" عصر فردا (دوشنبه) به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در مرحله مقدماتی با حضور 150 تکواندوکار و در قالب 12 تیم و 4 گروه پیگیری شد و در نهایت 4 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، کلینیک بهبد کرج، پاس قوامین و شهرداری ورامین موفق شدند به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کنند.

در مرحله نیمه نهایی دو تیم شهرداری ورامین و کلینیک بهبد کرج در نخستین مبارزه به مصاف یکدیگر می‌روند و در دومین دیدار نیز تکواندوکاران پاس قوامین و دانشگاه آزاد اسلامی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. در ادامه دو تیم برنده به فینال راه پیدا می‌کنند و دو تیم بازنده نیز رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا تیم‌های اول تا سوم مشخص و معرفی شوند.

گفتنی است؛ این پیکارها مطابق با قوانین رقابت‌های جام جهانی پیگیری شد و در پایان نیز تیم قهرمان با تایید فدراسیون تکواندو به بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی که آذرماه و به میزبانی "ساحل عاج" برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز