هاوش سومین قربانی نارنجی‌پوشان؛

صدرنشینی بانک سرمایه تثبیت شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۹:۴۷
کد خبر: ۶۳۴۵۳۸
صدرنشینی بانک سرمایه تثبیت شد
تیم والیبال بانک سرمایه در ششمین دیدار خود در دور مقدماتی لیگ برتر موفق به شکست شهرداری ارومیه شد و در صدر جدول این رقابت ها باقی ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته ششم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» امروز (سه‌شنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، ارومیه، آمل، کاشان و ساری پیگیری ‌شد. در چهارمین دیدار این هفته تیم والیبال بانک سرمایه در سالن غدیر ارومیه میهمان شهرداری این شهر بود و سه بر یک میزبان خود را از پیش رو برداشت.

شاگردان مصطفی کارخانه در ست دوم این دیدار 25 بر 21 مغلوب شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا با شش برد و 18 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی بمانند. تیم شهرداری ارومیه در ابتدای این مسابقه از ترکیب بهرام فرید، حامد رضائی، سید امین علوی، امیر خداپرستی، جواد محمدی نژاد و علیرضا بهبودی استفاده کرد. عادل غلامی، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور، سید محمد موسوی، ژیگالدو و فرهاد قائمی نیز برای تیم بانک سرمایه در ابتدای این مسابقه به میدان رفتند. این دیدار که یک ساعت و 57 دقیقه طول کشید، 4500 تماشاگر داشت و ژیگالدو بازیکن شماره 15 بانک سرمایه نیز از داور نخست کارت زرد دریافت کرد. مرتضی اکرمی و مهدی نویدی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و احمد دامغانی نژاد و حمید حق‌بین نیز نظارت بر آن را بر عهده داشتند.

تیم سایپا در دومین دیدار شهر تهران در هفته ششم لیگ برتر میزبان هاوش گنبد بود و سه بر یک این تیم را شکست داد تا سومین برد خود را به دست آورد. در ست دوم این مسابقه تیم هاوش گنبد 25 بر 21 به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 18 و 25 بر 17 مغلوب سایپا شد تا همچنان با یک برد، سه امتیازی در جدول بماند. این دیدار 102 دقیقه طول کشید و 200 تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت و جمال الدین کنعانی پور بازیکن شماره هفت هاوش گنبد نیز کارت زرد از داور نخست دریافت کرد. مجتبی شبان، سامان فائزی، مرلین کابانکف، سعید جواهری، مهرداد بابائی و فرهاد سال افزون بازیکنان شروع کننده سایپا در این مسابقه بودند و برای تیم هاوش گنبد نیز در ابتدای این دیدار کمال قریشی، علیرضا نادی، محمد امین حسن زاده، سهیل احمدی، متین تکاور و بهزاد حیدر شاهی به میدان آمدند. ابراهیم فیروزی و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه بودند و یونس حسن زاده و علی یاوری ناظران سازمان لیگ و کمیته داوری در این دیدار بودند.

در آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر تیم های سارویه ساری و شهرداری ورامین در سالن سالن شهید رسول حسینی ساری به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار تنها مسابقه سه بر صفر این هفته بود که شهرداری ورامین در سه ست متوالی با امتیازهای 30 بر 28، 25 بر 22 و 25 بر 22 میزبان خود را شکست داد و به سومین برد خود دست یافت. این مسابقه یک ساعت و 51 دقیقه طول کشید و یک هزار و 200 تماشاگر نیز داشت. آندره بازیکن شماره 12 شهرداری ورامین نیز در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد. برای تیم سارویه ساری در ابتدای این مسابقه محمد طاهر وادی، شهروز همایون فرمنش، علیرضا جدیدی، رضا صفائی، رامین خانی و ساسان دژآرا به میدان رفتند. فرهاد نفرزاده نیز از رسول نجفی، مسعود غلامی، رجمان داوودی، آندره، محمد محمد کاظم و آرمین تشکری در ابتدای این مسابقه در تیم شهرداری ارومیه استفاده کرد. مسعود ذوقی و قادر صادقی داوران این مسابقه بودند و حسین پورکاشیان و محمد حسین شفقی نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند. هفته هفتم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 24 آبان ماه با شش دیدار پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز