به میزبانی همدان؛

رقابت‌های قهرمانی شطرنج کشور به پایان رسید

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۶:۵۴:۴۵
کد خبر: ۶۳۴۸۸۳
رقابت‌های قهرمانی شطرنج کشور به پایان رسید
علیرضا فیروزجا در نیمه نهایی رقابت‌های شطرنج قهرمانی کشور مردان و مبینا علی‌نسب در مرحله فینال قهرمانی کشور زنان به عنوان قهرمانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های شطرنج قهرمانی کشور در بخش مردان به میزبانی همدان و مرحله فینال زنان به میزبانی تهران در ۹ دور برگزار شد. در پایان رقابت‌ها در بخش مردان، علیرضا فیروزجا با ۷.۵ امتیاز به مقام قهرمانی رسید. سید محمدامین طباطبایی و آرش طاهباز نیز به ترتیب با امتیازهای ۷ و ۶.۵ در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

احسان قائم مقامی، مسعود مصدق پور، پوریا درینی، سید خلیل موسوی، شاهین لورپر زنگنه و نیما جوانبخت نیز در رده‌های چهارم تا دهم ایستادند.

در بخش فینال زنان نیز مبینا علی نسب با ۶.۵ ، مطهره اسدی و آناهیتا زاهدی فر نیز با شش امتیاز اول تا سوم شدند.

وصال حامدی‌نیا، هما علوی، سیده ستاره ثابت رسول، میترا اصغرزاده، انوشا مهدیان، سیده فاطمه هاشمی و نازنین مبرهنی نیز به ترتیب در جایگاه چهارم تا دهم قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های شطرنج قهرمانی کشور پنج‌شنبه ۱۱ آبان در دو بخش، فینال زنان و نیمه نهایی مردان به میزبانی همدان و تهران آغاز شد. در بخش زنان، ۲۴ شطرنج‌باز و در بخش مردان، ۶۶ شطرنج‌باز در ۹ دور به رقابت پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز