وداع با پیشکسوت فوتبال؛

افتخاری در شب اربعین حسینی، آسمانی شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۹:۲۰:۲۰
کد خبر: ۶۳۵۰۶۹
افتخاری در شب اربعین حسینی، آسمانی شد
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران، امشب دار فانی را وداع گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری شامگاه پنجشنبه و در شب اربعین حسینی در سن ۷۵ سالگی به دیار باقی شتافت. اکبر افتخاری، پیشکسوت فوتبال ایران، که متولد سال 1321 در بندر امام خمینی بود امروز در بیمارستان سینای تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد. 

بعد از کسب قهرمانی با تیم ملی در رقابت های جام ملت های 1968 و منحل شدن تیم دارایی تهران، افتخاری به تیم استقلال رفت و تا سال 1350 در این تیم بازی کرد. افتخاری پس از جدایی از استقلال به عقاب رفت و بعد از آن هم به تیم پرسپولیس پیوست اما مدت کوتاهی را برای سرخپوشان بازی کرد و پس از آن برای همیشه با دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 

افتخاری همراه با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۱۹۶۸ بازی کرد و پس از قهرمانی ایران، افتخاری نیز به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد. او در بازی فینال برابر رژیم صهیونیستی یکی از دو گل پیروزی ایران را به ثمر رساند و  به تیم منتخب آسیا نیز دعوت شد و برابر آرسنال انگلیس قرار گرفت. با اینکه منتخب آسیا در این بازی چهار بر دو بازی را واگذار کرد اما یکی از دو گل را افتخاری به ثمر رساند.

خبرگزاری برنا به نوبه خود درگذشت این پیشکسوت فوتبال را تسلیت می گوید.

image19166

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز