سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قدوس بهترین بازیکن زمین بود/ بلژیک حریف تدارکاتی خوبی برای ایران است

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۳:۱۴
کد خبر: ۶۳۵۱۵۳
قدوس بهترین بازیکن زمین بود/ بلژیک حریف تدارکاتی خوبی برای ایران است
ملی پوش اسبق کشورمان گفت::نکته مهم برای تیم ملی، بازی کردن با تیمهای اروپایی و تیمهای صعود کننده به جام جهانی در چارچوب دیدارهایی تدرکاتی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس دین محمدی پیشکسوت ملی پوش باشگاه استقلال، درباره بازی شب گذشته تیم ملی کشورمان مقابل پاناما، به خبرنگار برنا گفت: من معتقدم کی روش در این بازی نشان داد به خوبی افرادی را که به اردو دعوت کرده است،محک می زند و در بازی شب گذشته هم عبداله زاده،یکی از بازیکنان خوب کشورمان بود.

وی افزود: در ابتدای بازی، من اصلا او را نشناختم، ولی پس از اینکه متوجه شدم ،جایی بازی می کند که من خودم بازی می کردم ، معتقدم این بازیکن یک  چپ پای خوب در وسط میدان است، به هر حال درباره این بازی باید بگویم ،فکر می کنم تیم ملی بازی خوبی از ابتدای بازی داشت و توانست در نیمه دوم بازی را آن گونه که می خواهد کنترل کند،ضمن اینکه فرصتهایی برای گل زدن نیز،داشتیم و در این بازی و در مقاطعه ای نیز به خوبی دفاع ما محک خورد.

ملی پوش اسبق کشورمان در ادامه تصریح کرد:نکته مهم برای تیم ملی، بازی کردن با تیمهای اروپایی و تیمهای صعود کننده به جام جهانی در چارچوب دیدارهایی تدرکاتی است، بنده خودم به شخصه خیلی دوست دارم و معتقدم ،تیم ما باید  با قدرتهای نو ظهور اروپا مانند بلژیک باید بازی کند.

 مربی سابق آبی پوشان پایتخت در ادامه درباره بهترین بازیکن بازی با پاناما گفت: تیم خوب بازی کرد، اما به شخصه معتققدم سامان قدوس را  بهترین بازیکن زمین دیدم و او می تواند در تیم ملی درخشش داشته باشد.

سر مربی شهرداری تبریز در باره بازی این هفته تیمش مقابل  خونه به خونه گفت:تیم خونه به خونه تیم بسیار خوبی است ،اما ما هم در تبریز به کسب سه امتیاز این دیدار فکر می کنیم و معتقدم نباید  در تبریز به راحتی امتیاز از دست بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز