مسابقات جهانی ساواته؛

گیوه‌چی مدال نقره را از آن خود کرد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۸:۱۹
کد خبر: ۶۵۰۵۸۳
گیوه‌چی مدال نقره را از آن خود کرد
ساواته کار ایران در دیدار نهایی وزن ۸۵- کیلوگرم که به میزبانی فرانسه و در مقابل رومن فالاندری قهرمان صاحب نام فرانسوی برگزار شد، به مدال نقره دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جمشید گیوه چی، ساواته کار شایسته ایران در دیدار نهایی وزن ۸۵- کیلوگرم که به میزبانی شهر تولوز فرانسه و در مقابل رومن فالاندری قهرمان صاحب نام فرانسوی برگزار شد، به مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت.

این‌ مسابقه در شرایطی برگزار شد که حریف فرانسوی به دلیل مسابقه در کشور خود، از حمایت کامل تماشاگران حاضر در سالن سود می برد، ضمن اینکه مصدومیت شدید گیوه چی از ناحیه زانو و به فاصله اندکی پیش از اعزام باعث شد تا وی عملا نتواند تمامی توانمندی فنی خود را در این‌مسابقه به نمایش بگذارد.کسب نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی جهان برای نخستین‌ بار در استایل کامبت(غیر کنترلی) و در وزن ۸۵- کیلوگرم برای ساواته ایران حاصل شد.

از ۸ وزن مسابقاتی رده مردان، ساواته کاران فرانسوی به فینال ۷ وزن راه پیدا کرده بودند که در مسابقات شنبه شب به میزبانی تولوز، چهار فینال رده مردان برگزار شد و قهرمانان فرانسوی در سه مسابقه دیگر مقابل کروواسی، اوکراین و ایتالیا نیز با کسب مدال طلا به کار خود پایان دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز